פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפונים לא תקינים ובקשה לביטול עסקה עקב עוגמת נפש גדולה ביותר נושא התלונה:
שמר אירית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים שידרגנו את הניידים שלנו בהמלצת משה פרץ איש שירות הלקוחות והשידרוגים באורנג', מאז אותו היום הניידים שלנו אינם מתפקדים וטלפונים חוזרים ונישנים שלנו לאורנג' עלו לנו המון כסף ועוגמת נפש אדירה, לאחר כחודש וחצי בהמלצת השירות הטכני נשלחו הניידים לתיקון, נייד אחד נמצא תקול מהחברה והשני עם ביות שונות. שיחות רבות נעשו ודיברנו עם אינספור אנשי שירות טכני וכללי, את אחד הניידים החליפו בחדש ואת השני תיקנו. בעלי ואני איננו מעוניינים לקבל את הניידים לאחר תיקון היות וזה לא נראה סביר שלאחר זמן כל כך קצר הם זקוקים לתיקון. אנו נמצאים היום בתהליך של בקשת ביטול עסקה, מטורטרים כל הזמן מאחד לשני, לא חוזרים אלינו למתן פתרון ופשוט נמאס לנו מהסחבת הזו, חלק מהאנשים שדיברו איתנו הם עדי, שימרה, הולי, רווית וזה רק ממשיך ולא נגמר. אנו רוצים לבטל את העסקה ולבצע עסקה חדשה עם ניידים אחרים אך אם לא תהייה ברירה נעזוב את אורנג' אחרי למעלה מ-10 שנים ונעבור למקום אחר. לא ייתכן שאורנג' מתנהגת כמונופול, השירות שלהם מתחת לכל ביקורת, אנו מאוד מאוכזבים ונראה לנו שאורנג' פשוט אינה מעריכה לקוחות וותיקים ומזלזלת בהם בצורה מחפירה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה