פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריפים בשיטת "מצליח", מבלי ליידע את הלקוח כלל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

לפני כארבעה חודשים, בדצמבר 2011 הצטרפתי לחבילת אינטרנט של ועד עובדי בנק הפועלים במחיר של כ-30 ש"ח לחודש (נפח 1GB). [שיחה עם נציגה 1]

לאחר מספר חודשים שמתי לב שאני מחויבת במעל 40 שקלים - התקשרתי ונאמר לי [ע"י נציגה 2] שהחבילה של ה30 לא תקפה לגבי התוכנית שלי, ובגלל הטעות של נציגה 1 - אני אזוכה בהפרש בין התוכניות על שלושת החודשים שחלפו - כ30 שקלים. אכן זוכיתי.
היום, 18.3.12, בבדיקה שגרתית של חשבון הסלולר באתר אורנג' פתאום ראיתי שאני מחוייבת בסך של כ-86 שקלים, לאחר זיכוי, על אותה החבילה עצמה! התקשרתי לאורנג', שחזרו אלי בשעה 11:11, ולאחר מעל 21 דקות,כשנציג 3, שמו בני מצוות RADO (שסירב לתת לי כל פרט מזהה אחר) ניסה וכשל בבירור הסיבה לקפיצה במחיר, של כמעט פי שלושה מהמחיר המקורי (30 שקלים) , החליט שארבעת החודשים האחרונים היו טעות, לא מגיעה לי חבילה מוזלת כלל, ונציגות 1 ו-2 טעו והטעו אותי. הוא הציע לי זיכוי על החודש הנוכחי, אך סירבתי וביקשתי להמשיך במתכונת הקבועה, של 40 שקלים לחודש.
חברת אורנג' כחברת סלולר ענקית מרשה לעצמה לתחוב יד לכיס הלקוחות ולהעלות מחירים בצורה מוגזמת ובשיטת "מצליח", בתקווה שהלקוח לא ישים לב, לאט לאט. אני דורשת החזר כספי על ההפרש מהמחיר המקורי שהוצע לי, 30 שקלים, על החודש האחרון, ועדכון החבילה שלי למחיר מקורי זה (30) - כל זאת בתוספת פיצויים על שעות עבודה ארוכות שאבדו בשיחות עם נציגים ועל עגמת הנפש שנגרמה.
אני מחזיקה חמישה קווים, ובבירור עם חברות אחרות ניתנו לי דילים משתלמים לא פחות, לא אהסס לעזוב את אורנג' אם העניין לא יטופל!
כספי סוג הנזק :
זיכוי על חודש מרץ והלאה בהפרש התוכנית - 86-30=56 שקלים לחודש, או העברה לתוכנית שהובטחה לי - 30 שקלים לחודש בעבור 1GB פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה