פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יצירת מצג שווא והחתמה על חוזה שגוי מהמוסכם בעל-פה נושא התלונה:
טגבה בת-אל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
צוות האתר שלום,

בעקבות טעויות חוזרות ונשנות בחשבוניות שאני מקבלת, פניתי לחברת אורנג' מספר לא מבוטל של פעמים, הן לשירות הטלפוני והן לשירות הפרונטלי.
הבעיה התחילה בכך שהחיובים בחשבוניות לא היו תואמות לחבילות שרכשתי. בתחילה, כל פעם שפניתי לחברה הנציג התנצל והבטיח זיכוי אשר לרוב לא קיבלתי. הבעיות בחשבונית מעולם לא פסקו הייתי צריכה לפנות מדי חודש על מנת שיפתרו לי את הבעיות. לאחרונה לא פניתי לחברה במשך חודשיים מפאת קוצר זמן (אני סטודנטית בתקופת מבחנים). כשהתפניתי פניתי לשירות לקוחות ולפתע נציגי השירות אומרים לי שאין בעיה בחיוב שלי כי הוא מבוצע בהתאם לחוזה שחתמתי. יצויין שחוזה הראשון שחתמתי מול החברה היה בתקופה בה הייתי בתיכון, נציג המכירות ציין בפני בעל-פה את תנאי ההסכם ולא הציג בפני את החוזה כי לא היה באפשרותו להדפיס את ההסכם והחתימה הייתה חתימה אלקטרונית. באותו חוזה הוצע לי מסלול חיילים עלפיו יש לי זיכוי מלא על המכשיר וההתחייבות שלי היא ל-18 חדשים. זה היה בתקופה בה לא היה ניתן לחייב מעל 18 חודשים, שאלתי מספר פעמים את נציג המכירות לגבי תקופת ההתחייבות - הוא אמר לי שזה ל-18 חודשים ואף ציין בפני שזה בהתאם לחוק האוסר על החברה לחייב מעל 18 חודשים. בפועל ההתחייבות ל-18 חודשים הייתה על החבילה ואילו על המכשיר ההתחייבות היא ל-36 חודשים. נציג המכירות לא ציין זאת בפני. כאמור גם לא נמסר לי החוזה הכתוב כך שההסכם היה בעל-פה. בנוסף לכך, בכל פנייה שלי לשירות לקוחות של החברה מעולם לא צויין בפני שההתחייבות על המכשיר הינה לתקופה של 36 חודשים, ואף יותר מכך אחת הפניות שלי נציגת השירות הפרונטלי ציינה בפני שההתחייבות על המכשיר נגמרה (לפני שעבור 18 חודשים) וכאשר אמרתי לה שאני מחוייבת ל- 18 חודשים. אמרה לי שזה טעות שלה ואישררה את מה שאמרתי.

לאחר 18 חודשים רציתי להחליף את המכשיר. פניתי לחברה על מנת לברר אם יש מבצעים אטרקטיבים לחיילים, לא היו מבצעים כאלה. לעומת זאת היו מבצעים בחברות אחרות, אז שאלתי את נציגת השירות אך עוברים לחברה אחרת והאם אני צריכה למסור להם את המכשיר. הנציגה אמרה לי שההתחייבות שלי על המכשיר נגמרה לכן במידה ואני רוצה לעבור אני רק צריכה לפנות לחברה המתחברה ולבצע ניוד.

בסופו של דבר החלטתי להישאר עם אורנג' כי אני עובדת בחברת בת שלהם (012SMILE). וביצעתי שידרוג.
שוב פניתי לנציג מכירות של החברה - תנאי ההסכם פורסמו באתר שלהם - הנציג פירט והסביר לי אותם בנוסף נתן לי זיכוי על החזרת המכשיר הקודם. גם כאן לא ציין בפניי הנציג כי אני מחוייבת על המכשיר הקודם לתקופה של 36 חודשים. על-אף שדיברתי איתו מעל לשעה.

ושוב אין חדש תחת השמש, גם לאחר השדרוג עדיין היו לי בעיות בחשבונית כמו חיוב על דברים שבוצעו במסגרת החבילה (טלויזיה, גלישה וכדומה).. פניתי שוב לנציג שירות נתנו לי זיכוי שהיה אמור להתבצע דרך כרטיס אשראי אבל בפועל לא בוצע. לאחר מכן הגיע אלי עוד חשבונית - שוב בעיה, ושוב אני פונה ושוב מבטיחים זיכוי ושוב הזיכוי לא מתבצע.

בפעם השלישית או יותר אחרי השדרוג אני פונה לשירות, לגבי טעות בחשבונית. נציגת השירות אומרת שאכן היא רואה שיש בעיה, נותנת לי זיכוי על כל החיובים שבוצעו שלא כדין. בנוסף מציינת בפני שהזיכוי שניתן לי על המכשיר הקודם שהחזרתי נמוך ממה שאמור להיות, ומעלה לי את הסכום. ציינתי בפניה שיש לי הרבה בעיות אם החיובים, והיא מצידה הבטיחה לי שזה לא יחזור על עצמו ועשינו סיכום קטן לגבי החיוב שלי מדי חודש - לפיו אני צריכה לשלם 250 על החבילה הנוכחית וזה אחר החזר מלא על המכשיר וכן זיכוי בגובה של 46 שקלים על המכשיר הקודם. בנוסף לכך 93 ש"ח על מודם סלולארי. השיחה הזו בוצע בסוף חודש דצמבר.

הכול טוב ויפה, יצאתי מהשיחה מרוצה יחסית כי הנציגה גרמה לי להבין שהיא טיפלה בבעיות שלי. אבל מתברר שלא. עד עכשיו הייתי עושה מעקב על החשבוניות באתר MYORANGE בגלל בעיה טכנית שיש לי במחשב שבגללה אני לא יכולה להוציא את החשבוניות המייל.

לפני כשבוע אני רואה שהחיובים של אורנג' בכרטיס אשראי הם לא כפי שסוכם. לא היה לי זמן לפנות לחברה כי ידעתי שזה יצריך ממני כוחות נפשיים גדולים, וזמן, מה שלא היה לי, לכן חיכיתי שתגמר תקופה המבחנים.

פניתי היום חברה (והפעם הצלחתי להוריד את החשבוניות מהמייל) וכך היה:
אני מסבירה לנציגה שיש לי שוב טעות בחשבוניות., הנציגה אומרת שאין בעיה כי אני מחוייבת על המכשיר הקודם. לא הבנתי על מה היא מדברת כי ההתחייבות שלי על המכשיר פגה ורק לאחריה ביצעתי את השידרוג. הנציגה התעקשה שזה מה שכתוב לה, הסברתי ללקוחה שאף אחד לא ציינת זאת בפני במשך שנתיים לא בזמן שחתמתי על החוזה ולא לאחריו. היא לא רצתה להקשיב לי ביקשתי לדבר עם אחראי - היא לא הייתה מוכנה להעביר את השיחה שלי לאחראי. לאחר השיחה הזו פניתי שוב לשירות - הנציג הקראתי לי את הפנייה של הנציגה הקודמת - ניסיתי להסביר לו את המצב הוא לא היה מוכן לקבל את זה.

בנוסף לכך שמחייבים אותי על המכשיר הקודם (שזה אמור להיות סכום של 50 ש"ח) מחייבים אותי על דברים נוספים כי בפועל החשבוניות שלי נעות בין 450 ש"ח ל 550 ש"ח. ואם החיוב היה רק על המכשיר הקודם התשלום היה צריך להיות סכום שלא יעלה על 400 ש"ח.

אני פונה אליכם כי אני כבר מרגישה חסרת אונים, כל נציג שאני מגיעה אליו מציין מידע שונה. אף אחד לא מוכן לקחת אחריות על התנהלות קלוקלת של נציגי המכירות ונציגי השירות ועל המצג שווא שבעקבותיו חתמתי על החוזה הראשוני ועל חוזה השדרוג שעליו אני מחוייבת ל36 חודשים. יש לי תקופה של עוד 32 חודשים עם החברה הזו - והייתי רוצה שהבעיה הזו תיפתר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על כל החיובים שבוצעו שלא כדין + ביטול החוזה הראשון שהיה תוצאה של הטעייה. או לחלופין שהחוזה הקודם יהיה תקף אך בתאם להסכם בעל-פה שבוצע מול נציג המכירות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה