פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות בזמן רכישת מכשיר נושא התלונה:
אשטמקר ישראל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
וולפסון בחולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי רכשתי מכשיר E5 במהלך הרכישה הובטח לי החזר מלא על המכשיר בסבך 58 שקלים כפול 36 חודשים לאחר חודש קיבלתי חשבונית והיתברר לי שכדי לקבל החזר על המכשיר אני חייב לקחת חבילת גלישה בסך 40 שקלים והזיכוי הוא איננו 58 כמו שהובטח אלה 40 שקלים וגם זה בתנאי שאני לוקח חבילת גלישה בתשלום של 40 שח לחודש(מה שאני לא צריך בכלל)
כל הניסיונות עם הניציגי השירות לא עזרו ולא עניין אותם מה הבטיחה נציגת המכירות
הם אמרו אתה חתמתה בחוזה וזה מה שקובע
יש לציין שלא קראתי את החוזה בזמן המכירה מכוון שהחוזה באורך 30 דפים
האמנתי לנציגת המכירות
אני רוצה להזהיר את כלל הציבור מהתרגיל של אורנג לא להאמין להבטחות בעל פה, לקרוא טוב טוב על מה שחותמים
כספי סוג הנזק :
תביעה משפטית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה