פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כספים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה המון שנים אנו כמשפחה נהנים משירותיה של חברת אורנג'.
עד חודש יוני אשתקד השירות שהעניקה לנו החברה היה הוגן ואף מאוד.
בחודש יוני 2011 אחד מבני המשפחה רכש חבילה שכללה פאלפון בשווי של כ-70 ש"ח בחודש. זאת עשה באמצעות סוכן המייצג את החברה בכפר דאלית אל-כרמל. הבעיה היא שהרכישה נעשתה על שם אחד מבני המשפחה (אני במקרה זה) שהינו חייל בצבא וכבר בידו קיימת תוכנית ופאלפון שהוא מחוייב עליהם. דבר זה גרם לבלבול ברישומים שגרם לחייל לשלם את דמי השיחות של אביו (בעלה חבילת ה- 70) כמה חודשים קדימה מבלי ידיעתו. בנוסף לכך, גרם תעוקה נפשית עם כול הטלפונים שעשה לחברה על מנת לתקן את המצב, ולבסוף עשו הצלבת מספרים שעוד יותר החריפה את הדבר.כאשר בכול החודשים הללו, גזלו כספים רבים והחזרו כזיכויים.

בעיה שנייה, אמי רכשה אשתקד, אייפון 4 שאותו הסוכן עצמו הציע לה במחיר של כ-180 ש"ח בחודש במסגרת חבילה. בתום חודש גלתה כי היא משלמת יותר, עד כ- 240 ש"ח בחודש. דבר זה נמשך כמה חודשים, הסוכן הודה בטעות והבטיח לה פיצוי ועודנו מחכים לפיצוי עד היום.

בנוסף לבעיות הללו נפלו עוד הרבה טעויות שגרמו לשאט נפש משירותי החברה במיוחד כאשר החברה לא מתקנת את המצב והיא מצהירה בטעותיה :-

1. קיבלנו מספר חילופי לכמה ימים, לא היינו אמורים לשלם. בסוף שלמנו.
2. הרבה גזילות כסף למניהם, חלקם הוחזרו לבני המשפחה וחלקם עדיין מרחפים באוויר.
3. בגלל הטעיות האלו, 2 מבני המשפחה עזבו את החברה לטובת סלקום.


אבקש לכול הפחות שה - 400 ש"ח שנגזלו מחשבון אמי בעלת האייפון יוחזרו לחשבונה ולא תקבל זיכוי כלשהו כמו שרגילים לעשות.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי לא כזיכוי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה