פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום ללא הסכמת הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' הגדוד העברי, אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תיאור הפנייה שהתבצעה לחברת אורנג' בתאריך 19/03/12:

בתאריך 12.06.2009 חתמתי על הסכם התקשרות עם חברתכם לצורך קבלת שרותי טלפון סלולארי.
פרטי העסקה עליה חתמתי כללו תשלום חודשי קבוע של 9.90 ₪, ותעריף של 60 אג' לדקת שיחה עבור 150 הדקות הראשונות ומעל 150 הדקות הראשונות תעריף של 72 אג' לדקת שיחה.
מאז שהתחלתי לבצע שיחות באמצעות קו הטלפון הסלולארי שסיפקה לי חברת אורנג' לא עלה סכום החיוב לחודש מעל ל-60 ₪ ולרב נא בסכומים של 20-30 ₪ לחודש.
למעט חשבונית אחת שנשלחה אלי בדואר בתחילת השימוש בשרותי הטלפון לא נשלחה אלי כל חשבונית בדואר מאז.
לפני כחודש העיר את שתשומת ליבי בני על כך שאינני מקבל חשבוניות מחברת אורנג' ואינני יודע מהו פירוט התשלום שנגבה ע"י חברתכם. על מנת לברר מדוע אינני מקבל בדואר את החשבוניות הנ"ל פניתי למוקד השירות הפרונטאלי של חברת אורנג' באשקלון הנמצא ברחוב הגדוד העברי. במוקד השירות שאלתי מדוע לא קיבלתי את החשבוניות בדואר עד כה ונמסר לי כי הייתה כנראה תקלה במערכת ומעתה תשלחנה אלי החשבוניות בדואר. כמו כן ביקשתי שתשלחנה אלי כל עותק החשבוניות שלא קיבלתי מאז תחילת התקשרותי עם חברת אורנג'. יש לציין שכתובתי לא השתנתה מאז חתמתי על הסכם ההתקשרות עימכם.
ואכן ב-13.3.12 הגיעה אלי בדואר החשבונית האחרונה לחודש 02.2012. כאשר עברתי על החשבונית נדהמתי לגלות כי תעריף התשלום הקבוע לחודש הנגבה ממני ע"י חברתכם גדל ל-21.90 ₪, ליותר מפי 2 מהתעריף שהסכמתי לו בחוזה ההתקשרות עימכם וכן התעריף לדקת שיחה עד 150 הדקות הראשונות גדל ל-76.4 אג' לדקה ותעריף דקת שיחה ל-151 הדקות ומעלה גדל ל- 93.5 אג' לדקה.
על מנת לברר מדוע נגבה ממני תשלום מעל ומעבר למה שהסכמתי לו פניתי שוב למוקד השירות הפרונטאלי של חברתכם באשקלון ברח' הגדוד העברי בתאריך 15.03.12 בשעה 18:00.
כאשר הסברתי לנציגת השירות, לנה, את בעייתי היא אמרה כי בעניין קבלת החשבונית בדואר זוהי בעייתי שבמשך תקופה ארוכה לא בררתי מדוע אינני מקבל חשבונית בדואר וכי החברה יכלה עד תחילת שנת 2012 לעדכן את התשלומים הנגבים מהלקוח בלא לבקש את הסכמתו המפורשת וכי עדכון החיוב מופיע בחשבוניות היוצאות ללקוח ומכיוון שלא בררתי עד כה מדוע אינני מקבל חשבונית אינני יכול לבוא בטענות לחברה על שנגבה ממני תשלום ללא ידיעתי. כמו כן היא אמרה לי כי לא יכול להיות שלא נשלחה אלי חשבונית בדואר כיוון שהמערכת שולחת חשבוניות באופן אוטומטי וזוהי אחריות הלקוח להיות ער לכך שיתכנו תקלות במערכת כה גדולה שלא יכולה לבדוק את עצמה על כל אחד ואחד. כאשר לא הסכמתי לקבל תשובה כזאת שמטילה על הלקוח בלבד את האחריות למחדלי החברה קיבלה אותי אחראית המשמרת באותו זמן שמסרה לי את אותה תשובה. כאשר בקשתי מאחראית המשמרת כי תדפיס לי את החשבוניות שלא קבלתי בדואר היא מסרה לי שהיא לא מתכוונת להדפיס לי את כל החשבוניות אחורה, אלא היא יכולה להדפיס חשבוניות של 3 חודשים אחרונים בלבד.
אחראית המשמרת אמרה לי בנוסף כי אם אני רוצה לקבל חשבוניות שלא קבלתי מאז החתימה על הסכם ההתקשרות עם חברתכם עלי לפנות למרכז השירות הפיננסי בטלפון 222*.
למחרת בתאריך 16.03.12 בשעה 9:00 פנה בני למרכז השירות הפיננסי של חברתכם. במרכז השירות הוא דיבר עם נציג בשם שי.
כאשר סיפר לנציג השירות שלא קבלתי חשבוניות וכן את התשובות שקבלתי במוקד השרות הפרונטאלי הנציג אמר כי לא קבלתי חשבוניות עד כה כיוון שכל חשבונית הייתה נמוכה מ-60 ₪ ומדיניות החברה היא לא לשלוח חשבוניות נמוכות מ-60 ₪ בדואר, אלא אם כן צוין במפורש ע"י הלקוח (מידע אשר מתשובת נציגת השירות הפרונטאלי והאחראית לה באשקלון ניתן להבין כי הוא לא ידוע להן בכלל).
בעניין זה עלי לציין כי כאשר חתמתי על הסכם ההתקשרות עם חברתכם ביקשתי בפירוש לקבל בדואר רגיל חשבונית חודשית כיוון שאין לי ידע במחשבים ואין באפשרותי לקבל חשבוניות לדואר אלקטרוני.
הנציג יידע את בני כי באפשרותו לשלוח רק לדואר אלקטרוני את כל החשבוניות שלא קבלתי עד כה. בני מסר לו את כתובת הדואר האלקטרוני שלו והנציג אמר כי ישלח עותק מהחשבוניות לדואר.
כאשר בדק בני את הדואר האלקטרוני היא מצא כי נשלח לו קישור לאתר האינטרנט של החברה ורק דרכו אפשר לראות את החשבוניות ההיסטוריות.
עלי לציין כי הנני פנסיונר ומרגיש כי אלמלא בדיקתו של בני והעזרה שקבלתי ממנו לא הייתי ער כי נגבה ממני תשלום נוסף שלא בהסכמתי וידיעתי.
הנני דורש לקבל החזר כספי על התשלום שנגבה ממני שלא בידיעתי והסכמתי, מעבר למה שהוסכם על ידי בחתימתי על הסכם ההתקשרות עימכם, היות ולפי התשובות שקבלתי מנציג מרכז השירות הפיננסי לא יכולתי לדעת כי נגבה ממני סכום מעבר למה שהסכמתי וידעתי עליו כיוון שמדיניות חברת אורנג' היא לא לשלוח בדואר רגיל ללקוח חשבוניות נמוכות מ-60 ₪.

כמו כן מידע וטפסים שונים כגון "טופס גישה לשירותים באמצעות מכשיר הסלולאר המחויבים בחשבון הטלפון" אותו הייתי אמור למלא לא הגיע אלי כיוון שהוא נשלח עם החשבוניות והיות ולא קבלתי מכם חשבוניות לא ידעתי עליו עד אשר בדק בני את החשבוניות ההיסטוריות באתר האינטרנט של חברתכם.
מצפה לתשובה בכתב בהקדם.

בברכה,
ויקטור גולסט
רח' נווה-שלום 27/10, אשקלון 78706
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר כספי על התשלום שנגבה ממני שלא בידיעתי והסכמתי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה