פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגבלת גלישה נושא התלונה:
בן שבת אבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אורנג' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת אורנג' אומרת לך ברכישת חבילת גלישה עם הגבלה כאשר תגיע לגבול הגלישה תקבל אס אם אס התראה על מנת שלא תחרוג כמות הגלישה וכמובן שלא קבלנו התראה וחוייבנו ב4000 שקל שגם ללא פופורציה ביחס לכמות הגלישה עלות 4 גיגה 150 שקל והחריגה 4 גיגה אזי צריך להיות החיוב פי ש 2 והם רוצים 4000 שקל וכמובן שהתקשרנו וטענו ובקשנו אבל הם הסכימו לפנים משורת הדין להוריד ל2500 שקל האם אנו גונבים את הכסף האם יש היגיון כל שהוא וכמובן שהנושא לא נסגר כי התשובה של אחת המנהלות הבכירות שנתראה בבית משפט. ואחרי 4 שנים שלתומנו חיכנו וחיכנו להזמנה לבית משפט וכמובן שלא קבלנו אבל פתאום השבוע קבלנו מההוצאה לפועל תשלום חוב לאורנג' לא פחות מאשר לשלם 20.000 שקל האם יש צדק לכח שאנו נותנים לחברות הללו. אנו מבקשים עצה מכל מי שיכול עזור בנידון בתודה מראש
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה