פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי למרות הסכם כבר 8 חודשים רצוף נושא התלונה:
פוקס ויאולטה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של אורנג כבר יותר מ10 שנים. אחרי מלא חיובים שגויים ופדיחות שלהם
הגעתי להסתכם עם שימור לקוחות לפני 8 וחצי חודשים מאז כל חודש החיוב שגוי אומרים לי ששכחו לבטל משהו ומזכים אותי על ההפרש. נמאס לי כל חודש להתעצבן ולקבל חיובים שגויים ולקבל אותה תשובה"זה לא יקרה יותר מצאנו את הבעיה"
העיסקה שעשיתי כללה אייפון מה שתוקע אותי איתם.
אני צריכה עזרה להתנתק מהם ולנסות להחזיר את האייפון כפיצוי על עוגמת הנפש שהם עושים לי. מה שעוד חשוב שאני משלמת בהוראת קבע ומתכננת הוצאות ובגללם אני תמיד חורגת סוף חודש.מקווה שתוכלו לעזור לי.
מספר פנייה שלי עם אורנג בשימור לקוחות 317410510
ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הקווים והחזרת המכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה