פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שרותי אינטרנט שלא נעשו נושא התלונה:
הרוש מאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: שרות לקוי

אני פונה אליכם לאחר ששוחחתי עם נציגי השרות שלכם ולאחר שמנהלת בשם ימית שוחחה איתי אך ללא הועיל.
לפני כחודש גילינו בחשבון של הנייד של אשתי כי חויבנו בגין גלישת אינטרנט סכום של 370 ₪ בגין "חריגת גלישה".
אשתי,שמעולם לא גולשת באינטרנט דרך הנייד, הייתה מאוד מופתעת ופנינו לשרות לאחר דין ודברים קיבלנו הנחה של 50% לחיוב (או יותר נכון אני שלמתי 50% יותר על משהו שלא הייתי אמור לשלם) ובמקביל ביקשה לנתק את שירותי האינטרנט מהנייד ואכן כך נעשה.
היום ,קיבלנו שוב חיוב ולמרבה הפתעתנו שוב יש חיוב גלישה שכאשר שוב אשתי מעולם לא גלשה באינטרנט דרך הנייד,החיוב מתייחס לתקופה של עד ה- 13/3 היום שבו נותק המכשיר מהאינטרנט רק שהפעם הסכום הוא 531 ₪ שהם 970MB !!!
אנו לא אנשים רמאים,אנו לא אנשים זקנים שלא מבינים עניין,הרי במידה והיינו צריכים אינטרנט היינו מזמינים חבילת גלישה ללא הגבלה ב-100 ₪ ובזה מסתפקים!
אנו לקוחות של אורנג' המון שנים,אפשר להסתכל בכל החיובים אחורה מעולם אשתי לא גלשה באינטרנט כי לא היה לה צורך בכך ומעבר לכך אין לה מושג איך לגלוש באינטרנט דרך הנייד,לצורך זה יש לנו אינטרנט בבית!!
בתאריך ה-28/2 קיבלנו הודעה מאורנג' שאנו חורגים מחבילת הגלישה- אך אנו לא התייחסנו לכך מכיוון שאנו לא גולשים ולכן גם אמרתי לאשתי להתעלם מכך כי ככל הנראה זה נובע מטעות.
אני חושב שמה שקורה כאן זה גניבה לאור היום!הרי לקוח שירצה לגלוש ללא הפסקה ישלם מקסימום את החבילה של הגלישה ללא הגבלה,כך גם אנו אם היינו רוצים אינטרנט היינו מזמינים חבילה ללא הגבלה משלמים מה שצריך ובזה תם העניין,אבל לשלם 800 ₪ !!! על אינטרנט שלא גלשנו??
בנוסף,כאשר ביקשתי את הפרוט של האתרים שאליהם "כביכול" גלשנו נאמר לי שלא ניתן להוציא את הפרוט הנ"ל אלה רק פרוט של שעת הגלישה ,כמה זמן גלשנו,וכמה MB , למה אני לא יכול לקבל פרוט כמו פרוט השיחות שכבר לפני מס' חודשים לולא פרוט השיחות עם מס' השיחות התברר שחויבתי סתם על שיחות שהיו אמורים להיות ללא חיוב!
בקשתי,לבטל את החיוב של הגלישה של חודש מרץ באופן מלא!(לא 100 ₪ הנחה,לא 50% הנחה) אני לא מתכוון לשלם על משהו לא ביצעתי,בחודש הקודם שילמתי את ה-50% רק כי לא היה לי כוח לנהל שיחות מתישות כמו אלה.
במידה ולא אענה לדרישתי,אני אפנה לערכאות משפטיות ותאלצו לשלם הרבה מעבר לכך !
אני מוכן בכל שלב שתיקחו את הנייד של אשתי לבדיקה האם גלשו ממנו!

הנייד המדובר מספרו הוא : 054-7888670

מצורף העתק מהחשבונית של החיוב,על כך שמעולם אשתי לא קיבלתי חשבונות כאלו מנופחים.

העתקים : בתודה,

אמון הציבור מאור הרוש
אתר-תלונה מרגולין 12/5
משרד התקשורת ראשון - לציון
054-7979726
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה