פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול משווע בלקוח נאמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועים קרתה לי תקלה בפעם ה14במכשיר.התקשרתי לשירות לקוחות וכנראה שגם שם הבינו שיש גבול לטרטור שאפשר לעשות ללקוח ולאחר שיחה ארוכה והתיעצות עם המנהל הוחלט לתת לי מכשיר אחר (מצורף בזה מספר אסמכתא107239774)הלכתי באותו יום למרכז שירות ונאמר לי שבאמת מגיע לי אבל לא פה אלא ברמת גן נסעתי למחרת לר"ג ושמה התחילה מסכת התחמקויות וטענות שונות ומשונות שבסופה לא קיבלתי את המכשיר.
היום קרתה לי תקלה תשיעית במכשיר נוסף שלהם והם אמרו לי שיביאו לי מכשיר מחודש לביתי. קבעתי איתם בין 3 ל7 אחה"צ אחרי שהבהרתי להם שלפני 3 וודאי שלא אהיה בביתי, הם אמרו לי שהשליח יבוא לקראת 7.
בשעה 3 בדיוק, היגיע השליח לביתי ומאחר שלא הייתי בבית , אורנג' סרבו להשאיר את המכשיר לבני ביתי מכיוון שלא היה ברשותם המכשיר הישן, תנאי שלא נאמר לי בשיחה. המכשיר גם לא נמסר אחרי שהצעתי להביא להם את זה מידית למרכז השרות.
ברשותי יש 19 מכשירים של אורנג' ואני משלם מידי חודש בחודשו אלפי שקלים - כך שציפיתי ליחס הרבה יותר מכובד.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
קיום ההבטחות כפי שנכתב באסמכתא ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר איתן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה