פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות חברת אורנג' נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נציגי חב' אורנג' פנו אליי טלפונית בהצעה לשדרוג מכשיר . הגעתי לסניף חדרה וקיבלתי את אותם הפרטים שקיבלתי בטלפון. על מנת לשדרג נתבקשתי להשלים תשלום עבור המכשיר הישן בסך 8 תשלומים ששולמו במזומן במקום. קיבלתי את המכשיר החדש ושילמתי עליו בעסקה חדשה.
כעבור יומיים קיבלתי טלפון מנציגי אורנג' שנעשתה טעות אצלם ואני צריך לשלם עוד 12 תשלומים על המכשיר הישן !! מכיוון שלא נראה לי הגיוני להוסיף כל כך הרבה נתבקשתי להגיע לסניף עד למחרת ולבטל את העסקה החדשה ולהחזיר את המכשיר החדש.
אני מרגיש מרומה בצורה שלא תיאמן !! לא ייתכן שנוהגים בצורה כזו ללקוח ומבקשים תשלום נוסף לאחר שנחתמה עסקה. מה גם שאת אותם תנאים הציעו אנשים שונים גם בטלפון וגם בסניף !!
מאחר ומכרתי את המכשיר הישן , אני נשאר בחוסר ברירה ומחוייב לקנות מכשיר חדש בכל מקרה ובאורנג' לא מוכנים לפצות על טעות שלהם.
בזבוז זמן,כספי, עגמת נפש ועלבון !! סוג הנזק :
להשאיר את הטלפון החדש בעסקה כפי שהוצגה בפניי מראש או לפצות בטלפון אחר חדש. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה