פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטת לקוח במרמה אף על פי שאין לאורנג שרות במקום עבודה שבו אני נמצא כ 4 שעות ביום נושא התלונה:
גלעד אהוד שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הגיע אלי ואל אבי איש מכירות בשם רועי לפני שעברתי לאורנג בדקתי שיש קליטה באיזור תעשיה אוירית לוד והנ"ל אמר שיש והמשיך ולא אמר אמת גם אחרי שדברתי איתו שאין שם קליטה והתחנן שאני לא יוציא את זה לאורנג כדי שהנ"ל לא יועף משם.
2. יש לי גם בעיה עם הסטיק שלהם ואני רוצה להחזיר אותו בחזרה .
הנ"ל אמר שאני אוכל לעזוב את אורנג לי ולאבא שלי ולמרות זאת היה לי קנס
כספי סוג הנזק :
הוצאתי מאורנג ללא קנס פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה