פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של חברת אורנג'! נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מענה טלפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע בתאריך ה11.4 הזמנתי מכשיר אייפון 4S 16G בצבע לבן מנציגת שירות בשם סהר (בעבר הייתי לקוח עסקי מטעם חברה מסויימת שעבדתי בה, לאחר שהפסקתי לעבוד באותה חברה הייתי צריכה לצאת ללקוח פרטי) ולכן סהר נציגת המכירות אמרה שהיא תזמין לי טלפון חדש עם מספר חדש (שהיא לא טרחה ליידע אותי מהו) לאחר העברת בעלות מעסקי לפרטי, וניוד מספר טלפון, ובסופו של התהליך הארוך הזה, יחזור מספרי הישן לאייפון החדש.
בתחילה הזמנתי אייפון בצבע שחור (לאחר השפעת נציגת המכירות על דעתי, כיוון שרציתי לבן, בדיעבד כנראה בגלל שאין לבן במלאי) ולאחר ששיניתי את דעתי החלפתי את הזמנתי לאייפון לבן ונאמר לי שמכיוון שהחלפתי את הצבע, ההזמנה לא תגיע ביום חמישי ה12.4 אלא ביום שני ה16.4.
לאחר שביום חמישי הגיע אליי הביתה שליח עם אייפון שחור והסברתי לו שמדובר בטעות בצבע, ביום שני כשהייתי אמורה לקבל את הצבע הלבן, הגיע אליי בשעה 10 בבוקר למקום עבודתי שליח עם המכשיר החדש. לאחר שפתחתי את החבילה במשרד, ראיתי שחור, תרתי משמע. במקום לקבל את האייפון הלבן שהזמנתי לפני שבוע(!!) קיבלתי אייפון שחור.
עכשיו מתחילה הבעיה:
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של אורנג' 15 פעמים (במדויק), כל נציג מכירות שהגעתי אליו שאל אותי מה מס' הטלפון שלי לאחר שהוא לא ראה את הפנייה עם המספר הנוכחי שלי מכיוון שהגב' סער החליפה לי מספר בלי לעדכן אותי מהו, הייתי צריכה להסביר לו את כל הסיפור של החלפת המספרים והמכשירים מחדש, הווא אמר שלי שהוא לא הכתובת ושהוא מעביר אותי למוקד אחר. וכך זה נמשך עם 15 נציגים שונים ושבהם אני זו שיצרה את הקשר כיוון שאף אחד מהנציגים לא חזר אליי למרות שהבטיח שאכן יעשה זאת.(חשוב לציין שכל אותו הזמן נסיתי להגיע לנציג המכירות הראשונה- סהר, אך היא לא הייתי במשמרת או שהייתה עסוקה ואמרו שתחזור אליי, או שהשאירו לה הודעה.. מיותר לציין שהיא לא חזרה אליי עד עכשיו)
בנציג המכירות מספר 16(!!!) הוא אמר לי שאחד מהעובדים בסניף הטעה את כל נציגי המכירות ואמר להם שיש אייפון לבן במלאי למרות שאין ולכן לא קיבלתי אייפון לבן עד עכשיו.
קיבלתי את המקרה בהבנה, וביקשתי שיגיע אליי נציג ויקח ממני את המכשיר כיוון שאינני מעוניינת באייפון שחור. נציג המכירות אמר לי שהוא לא ישנה את כל המהלך של אורנג' בגלל לקוח אחד שלא מרוצה, ואם אני מעוניינת להחזיר את המכשיר עליי להגיע לסניף בעצמי. לאחר שהסברתי לו שאין ביכולתי להגיע לסניף להחזיר את המכשיר כיוון שאני עובדת כל יום עד השעה 19:00, הוא אמר לי "זה לא בעיה שלי, את צריכה בכל מקרה להביא את המכשיר אלינו כי אף אחד לא יכול להגיע לקחת את המכשיר ממך". בסוף השיחה הוא אמר שיחזור אליי אחרי שיבדוק את הנושא, מיותר לציין שהנציג טרם חזר אליי. אותה שיחה התקיימה עוד 3 פעמים כל פעם עם נציג אחר.
עלבון ובעיקר סוג הנזק :
לבטל את העסקה, ולא להוליך אותי שולל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה