פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין< נושא התלונה:
סלונים סמדר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

לאחרונה עיינתי ביתר רצינות בחשבונית שנשלחת לי למייל וגיליתי מספר טלפון שאינו פעיל מחודש אפריל 2007 וחברת אורנג' מחייבת אותי על תוכנית בקו זה בסך 50 ש"ח.
שאלתי: האם האחריות היא רק שלי? אני מסתכלת בחשבונית על הסכומים הרציניים כי יש לי כמה קווים. ופתאום שמתי לב שיש קו נוסף שמחוייב כל חודש במשך 5 שנים והוא אינו פעיל כלל. ביקשתי מהם להחזיר לי את הסכומים שנגבו והם סירבו. מה עושים?
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה