פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 16.1.12 ביצעתי ניתוק זיכה לקו של הבת שלי .בניתוק הזיכה סוכם שאני מגיעה לסהכ 87 שח כולל מעמ ומקבלת החזר של 49 שח לפני מעמ בגין המכשיר(מבצע בני משפחות חברת חשמל) העסקה נחתמה בטפסים אשר קיבלתי ההתק מהם.מאותו היום ועד לחודש זה נאלצתי להתקשר לאורנג מאות פעמיים להעביר את ההסכם על מנת לקבל את הזיכוי שמשום מה הוזן לא נכון ולא קיבלתי בגין המכשיר.אחרי כמעט 4 חודשים הובטח לי סוף סוף זיכוי במידי לאשראי.אך גם עכשיו אורנג במקום להפקיד לאשראי זיכתה את החשבונית הבאה ושוב מסתבר שהרוויחה עוד חודש.
ובנוסף החודש שוב אין את הזיכוי למרות שהתיחחבה לסדר את זה!!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם כספי! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה