פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות לאחר תיקון,יחס מזלזל,בזבוז זמן ושקרים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
היכל נוקיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב5 לחודש אפריל, נכנסתי לסניף אורנג' ביד אליהו על מנת להכניס לתיקון את מכשיר הנוקיה N97 שלי ,בשיחה עם הנציג אפי בי (שכבר זיהה אותי בעקבות 2 ביקורים בחודשיים האחרונים) לאחר שהסברתי שזו שוב אותה תקלה שחוזרת (שקע טעינה שלא עובד) שאל אותי אותי מדוע איני קונה מכשיר חדש לאחר שעניתי כי ברצוני להישאר עם המכשיר הזה עד סוף ההתחייבות שלח אותו למעבדה לצורך בדיקה.
כעבור מספר ימים , פנו אלי בטלפון ממוקד השירות של אורנג' והסבירו לי שהמכשיר טוטאל לוס בעקבות תלישה של שקע החיבור מהלוח.
יום או יומיים לאחר מכן הגעתי לסניף ביד אליהו עם אמי במטרה להעביר את הבעלות על החשבון אלי ולבדוק מה ניתן לעשות עם המכשיר.
כאשר התיישבנו אצל נציג השירות , הוחזר לי המכשיר (N97) ונמסר לי שהוא הוכרז כ "טוטאל לוסט" בעקבות קורוזיה.
תיקנתי את הנציג ואמרתי לו שהמכשיר כנראה הוכרז ככזה בעקבות בעיה בשקע הטעינה וכנראה תלישתו מהלוח.
הנציג התעקש שרשום לו בעקבות קורוזיה ולאחר שהתעקשתי והסברתי כי אין שום אפשרות לקורוזיה-אחרי הכל המכשיר היה בתיקון חודש לפני כן ולא נחשף למים או אדים או לחות גבוהה , פתח הנציג את מכסה הסוללה , הוציא אותה והחל לרחרח את הלוח ולטעון כי זו קורוזיה. שאלתי אותו אם קורוזיה זו הסיבה שלא ניתן לתקן את המכשיר שלי , והוא ענה לי שכן , כי האחריות עליה שילמתי לא מכסה נזקי קורוזיה.
שאלתי אותו מה הן החלופות אשר הוא יכול להציע לי בנוגע למכשיר,והוא אמר כי אין שום חלופות והברירה היחידה היא לקנות מכשיר חדש ולהמשיך לשלם על הקודם תוך כדי.(אציין שממש לפני שאמר לי את זה ניגשה נציגה אחרת אל הנציג ומתוך התלחשויותיהם הצלחתי שמעתי "תטפל בנושא **** ****" {השם שלי} והוא ענה לה שהוא בדיוק איתי והחווה בראשו לכיווני)
שאלתי את הנציג האם זה לא תמוהה במעט שבפעם שבה אני מגיע לתקן את הטלפון ואומר כי בכוונתי להישאר עימו עד סוף ההתחייבות, פתאום הוא מוכרז "טוטאל לוסט"?
הוא ענה לי כי אין קשר בין הדברים.
בעקבות היחס האטום שהציג כלפי,וחוסר כוונותי לעורר מהומה שלא תועיל לאיש על אף כל התסכול שחשתי , המשכנו בהעברת הבעלות על המכשיר וקו הטלפון.
הנציג הסביר לי כי לא ניתן להעביר את הקו ביחד עם התוכנית לה הייתי משוייך וכי יש להחליף לתוכנית חדשה ("המחשב לא יכול להעביר בעלות עם תוכנית קיימת")
שאלתי אותו אם זה נראה לו הגיוני שאצטרך לשלם מחיר מלא על מכשיר שכלל לא עובד על אף האחריות ותקלה תמוהה כלשהי במקום לקבל את ההחזר שמגיע לי ולהשאר בתוכנית המקורית שאיתה קניתי את המכשיר(בתוכנית חיילים בהיותי עדיין חייל).
לאחר ששוב ענה לי כי אין מה לעשות ו"זה המחשב".
החלטתי שזה לא אפשרי להגיע עם אמי בכל פעם לאורנג' (עשו לי צרות גם עם ייפויי כוח מספר פעמים)
לכן המשכתי בעל כורחי בהעברת הבעלות.
בסיומה , בחרתי להישאר בלי חבילה , לבטל את הביטוח (כאשר הנציג שואל אותי אם אני בטוח...)ולסיים גם את חבלית הגלישה בנט סטיק שהועבר אף הוא לבעלותי.
ויצאנו כועסים מהסניף נדהמים מהחוצפה.
מספר ימים לאחר מכן , ביצעתי שיחה למוקד *054 שבה ביררתי במוקד הטכני מדוע הושבת הטלפון שלי - ולאחר שהנציג אמר לי כי זו קורוזיה ואין מה לעשות העביר אותי אל נציג אחר שרצה שאקנה מכשיר חדש.
הבהרתי כי אני מתכנן לבדוק באופן פרטי את עניין הקורוזיה וניתקתי את השיחה.

מס' ימים לאחר מכן הפקדתי את הטלפון במעבדת תיקונים פרטית (GOMOBILE) לאחר הבדיקה נמסרו לי תוצאות בכתב שאישרו כי אין שום קורוזיה והבעיה היחידה היא בשקע הטעינה (כמו כן הוצע לי תיקון בעלות של 200 שקלים).

חזרתי לאורנג' עם הממצאים וביקשתי כי קודם כל ידפיסו לי את רשימת כל הפעמים והתקלות שבעקבותן הוכנס המכשיר לתיקון.
לאחר ההדפסה , פתחתי בשיחה על עניין הקורוזיה.
הנציגה אמרה לי כי בפעם האחרונה המכשיר הושבת בעקבות "תלישת פד מהבורד"
הסברתי לה את כל השתלשלות האירועים והיא כל הזמן חזרה ואמרה כי לא יכול להיות שהיתה קורוזיה , וכי כנראה הנציג התבלבל.
הסברתי לה כי גם אמי שנכחה באירוע זכרה את אותן הדברים.
שאלתי אותה ,אם כך ,מדוע לי לקחת ולשלם על בדיקה - שמראש ידעתי את תוצאותי אלא אם כן הם טענו אחרת , היא אמרה שאני צריך לרדת מהעניין בכלל.
עברנו על רשימת התיקונים שלי ולאחר שהראיתי שכל התיקונים פרט לאחד היו בעקבות אותו שקע טעינה מדובר , שאלתי אם אין אחריות על התיקונים במעבדה.
היא אמרה כי יש אחריות של 3 חודשים , הצגתי לה את הדף מהביקור הקודם במעבדה , שהדפיסה לי רגע לפני ורשמה בכתב ידה את התאריך "20/02/12" ואמרתי לה שתבדוק מדוע הוכנס לתיקון - היא ענתה שזה בעקבות בעיה בשקע הטעינה. (ע"פ זכרוני באותו ביקור לאחר שהטלפון חזר מהמעבדה הוסבר לי כי בוצעו הלחמות בשקע הטעינה , כמו בשאר הפעמים).
שאלתי אותה אם זה נראה הגיוני שעל אותה תקלה שתוקנה כבר מספר פעמים (ואותן הלחמות) אפשר לפסול את המכשיר שלי פתאום? והאם לא מגיעה לי לפחות הצעה כלשהיא בנוגע לפתרון..
הנציגה הסבירה לי שאין באפשרותם לעשות כלום ושאני אשם בתקלה כשכל מה שעשיתי היה לחבר את המכשיר לטעינה (במטען מקורי שהגיע עם הטלפון).
הבהרתי לה את אי שביעות רצוני ועזבתי את המקום במצב רוח מדוכדך , וכעוס בעקבות חוסר לקיחת האחריות מצד אורנג' ששו לקחת ממני תשלום על ביטוח ומכשיר שאינם יכולים לתקן.
עוגמת נפש,כספי, סוג הנזק :
פיצוי/תיקון המכשיר , +מחיר הבדיקה הפרטית , ופיצוי על היחס המזלזל,השקרים ובזבוז הזמן. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה