פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלות המכשיר ירד בחצי מחיר שבועיים לאחר הקנייה + מכשיר נוסף שלא קיבלתי נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אורנג' קניון אילון ברמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי בערך רכשתי מחברת אורנג' בקניון איילון ברמת גן מכשיר שעלותו היא 50 שקלים בחודש כפול 36 תשלומים
שבועיים לאחר הקנייה ראיתי פרסומת של חברת אורנג' על המכשיר שקניתי שעלותו כעת היא 24 שח לחודש כפול 36 תשלומים וגם מקבלים מכשיר נוסף במתנה פניתי לחברה ואמרתי שקניתי את אותו המכשיר במחיר כפול ודרשתי גם כן את התשלום הזה לפחות אך הם סירבו
בדעבד הובהר לי מדוע המוכר בחנות הפעיל עליי לחץ לקחת מכשיר אחר ולא את המכשיר שקניתי והגדיל לעשות בכך שצרף עוד מנהלת שתשכנע אותי לרכוש מכשיר אחר
אני כולי עצובה , אני סטודנטית וקשה לי מאד עם התשלום שאני משלמת וזה גם כן מרגיז מאד ששבועיים לאחר הרכישה הסכום ירד לחצי
אשמח מאד אם תעזרו לי בפנייתי
תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשנות את התשלןם על המכשיר לסכום ששונה שבועיים לאחר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת ליבוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה