פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי עבור שירות גלישה שמעולם לא ביקשתי. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כמעט 3 שנים חויבתי בדמי מנוי של 24 שח לחודש על שירות גלישה שמעולם לא ביקשתי וגם לא השתמשתי בכל התקופה בדקת גלישה אחת.יש לציין שלפני 3 שנים בערך כבר הייתה בעיה כזו ולאחר שהתלוננתי זיכו אותי על כל התקופה.חשבוניות לא נשלחו לביתי וזאת לאחר שביקשתי במפורש שישלחו אליי בדואר ולא במייל. כתבתי תלונה באתר אורנג' , חזרה אליי נציגה שטענה שהשרות ניתן ומשולם אוטומטית בעת השדרוג למכשירים מסוימים(למרות שלא ביקשתי אותו מעולם) ושהיתה עליי האחריות לבקש את הסרתו. לאחר דין ודברים הסכימו לתת לי זיכוי של רק 3 חודשים אחורה.
אורנג' לא הוציאה עליי שום הוצאה בעקבות היותי מנוי בשרות שמעולם לא ביקשתי ומעולם לא השתמשתי, רק היה לה מאד נוח לגבות ממני תשלום חודשי על לא כלום. גם אף אחד לא טרח להאיר את תשומת ליבי שאני משלם במשך המון זמן על שרות שאיני משתמש בו. כל מה שהיה לנציגתם ברוב חוצפתה לומר היא שהאחריות מוטלת עליי.
אני דורש זיכוי כספי על כל התקופה ששילמתי על שירות ש"דחפו" לי שלא ביושר (בלשון עדינה).
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על כל תקופת החיוב של השירות הנ"ל שמעולם לא ביקשתי ולא השתמשתי בו. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה