פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן חשבונית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני ובן זוגי לקוחות לשעבר של אורנג'. עברנו לסלקום וקיבלנו חבילה משתלמת מאוד. כדי לממש את החבילה אנו צריכים להציג להם חשבוניות רכישה עבור כל מכשיר שרכשנו באורנ'. רכשנו אצלם שני מכשירים. אחרי 3 שבועות סוף סוף קיבלנו חשבונית רכישה עבור מכשיר אחד ומשם הכל התחיל להסתבך! כל פעם שאני מתקשרת עונה פקיד/ה אחר/ת. כל פעם אני צריכה להסביר מחדש שאני צריכה חשבונית נוספת עבור המכשיר השני. הם בודקים אם יש מספר שני ואף פעם לא רואים אלא אחרי בדיקה מעמיקה. כל פעם אומרים לי פרטים חדשים. מתחקרים למה אני צריכה חשבונית, טוענים דברים שלא נבראו, ומושכים את הזמן. אני כבר 3 שבועות רודפת אחריהם ואני ממש חייבת לקבל את החשבונית על מנת לקבל זיכוי בסלקום, ובינתיים משלמת סכום מלא!!!!! כשהם שולחים פקס או מייל זה מתארך או לא מגיע, ואת החשבונית השניה עדיין לא קיבלתי..... אנו ממש צריכים אותה כי אין לנו כסף לשלם לסלקום! למה אני צריכה לחכות כחודש לחשבונית ,למה בכלל זה כל כך מסובך??????
הכל מהרשימה! סוג הנזק :
אני רוצה באופן מיידי את החשבונית ופיצוי, על בזבוז זמן וחוסר יעילות שבגללה אני מחכה כחודש לחשבונית. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה