פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מכשיר תקול מתיקון נושא התלונה:
ארוסי צחי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
קריית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי הכנסתי את הפלאפון מסוג סמסונג גלקסי לעדכון גרסה בסניף בקריית שמונה ניתן לי מכשיר חלופי שלא משתווה לגלקסי אמרו לי שביום ראשון או שני המכשיר יוחזר .
במהלך סוף השבוע המכשיר החלופי משום מה החליט לא להיות זמין עקב כך חיפשו אותי מהעבודה ולא הצליחו להשיג אותי ובעבור כך קיבלתי תלונה לתיק מהעבודה.
ביום ראשון קיבלתי הודעה מאורנג לבוא לאסוף את המכשיר הגעתי למקום הנציגה אמרה לי שסידרו ותיקנו את הטלפון מלבד עדכון הגרסה ובאמת בדקתי הכל היה נראה בסדר לא עבר 10 דקות והמכשיר החל להשתגע לא הצלחתי לשמוע שיחות ופתאום המסך לא הגיב חזרתי במהירות לאורנג ואמרתי להם מה זה צריך להיות שלחתי מכשיר לעדכון גרסה מחזירים לי אותו תקול ובקישתי מכשיר חדש ובתגובה אמרו לי שלא אני אצטרך להשאיר את המכשיר ולקחת מכשיר חלופי ושהם ישלחו שוב למעבדה ורק אז יתנו לי מכשיר אחר שכנראה עבר גם הוא איזה תיקון .
אז מה שעשיתי לאחר שממש נפגעתי מהם השארתי את המכשיר ופשוט הלכתי פשוט הרגשה של כמה אתה קטן מול החברות הגדולות פשוט אכזבה.
לדעתי זאת פשוט חוצפה לשמה אם אתם עשיתם טעות אז צריך לשלם עליה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה