חיוב לא ברור |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי אולגה , ואני לקוחה של אורנגי די ותיקה , בספטמבר 2011 חברת אורנגי היציע לי לעשות שידרוג על המכשיר , להחזיר להם מכשיר הישן שקניתי אצלהם ולקחת מכשיר סמסונג גלקסי 2 , הובטח לי ש אני יקבל זיכוי על מכשיר שהחזרתי משום מה את הזיכוי לא קיבלתי, עד שלא התקשרתי וביזבזתי הרבה עצבים וזמן על השירות לקוחות שלהם , בסוף עשו לי החזר חלקי כמו שהם אמרו " שזה משמגיע לי " , יש לי עוד מכשיר שח אורנגי שאמא שלי משתמשת בו , שאני משלמת על שני מכשירים יחד , החשבון של אמא יוצא בחוד בארך 50 שייח ו שלי יחד עם המכשיר כמו ש הופתח לי 250 כולל מע"מ , מורידים מימני כבר כמה חודשים סכום של 336.90 , ולא יכולים להזביר בודעות למה , מבתיחים שיחזרו אלי וכמובן אף אחד לא חוזר , מה אלי לעשות במצב כזה ?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|