פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלפאון לא תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ת"א היכל נוקיה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה בחרת אורנג.לפני כשנה אבא שלי קנה מהחברה גלאקסי i9000 ומהרגע שהוא נידלק יש המון תקלות.במשך כמה חודשים פעמיים בשבוע הייתי הולכת לחברה כדי שיתקנו לי את זה והאבסורד שזה כול הזמן אותם תקלות או תקלות יותר גרועות אחרי שהם מחזירים לי אותם.הם החזירו לי את הפלאפון כול פעם עם זה שהם החליפו SIM,עידכנו לי גירסא,החליפו לי בטירה,הביאו לי מכשיר חדש מהקופסא,החליפו לי מוח וכול מיני דברים ששום דבר מהם לא עוזר.זה פשוט כ"כ טיפשי שבן אדם הולך וקונה פלאפון מהחברה והוא מקבל פלאפון לא תקין.
התקלות הם לא סתם שהוא רק ניתקע זה הפלאפון מתכבה לי,אני לא מצליחה להוציא שיחות,האינטרנט לא עובד לי,הבטריה שלי ניגמרת מהר מאוד בלי שימוש בכלל במכשיר,הנגן מוזיקה שלי רץ לבד,ולא חסר עוד הרבה דברים.
החברה עצמה מסרבת להחליף לי את המכשיר ואני כבר הודעתי על היתנתקות.
פניתי כמה פעמים לפניות הציבור אבל אף אחד מהם לא עזר לי כמו שצריך הם רצו שאני אשדרג את המכשיר ואני חושבת שזה ממש חוצפה לבקש ממני דבר כזה שאני קונה מכשיר חדש כ"כ יקר וביגלל שנתנו לי מכשיר דפוק אני צריכה לשדרג..
הפלאפון הזה עד היום לא טוב ונימאס לי ללכת לחברה ולהסביר כול פעם מחדש את הבעיה ושהם יגידו לי את אותו משפט של "אני אכניס אותו למעבדה וניראה" כי כול פעם לא משנה מה שאני מקבלת את המכשיר הוא פשוט דפוק לא ראיתי בחיים דבר כזה!
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה