פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעשה רמיה והתנערות מהתחייבויות של חב אורנג נושא התלונה:
רונן יריב שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני 4 חודשים ביקשתי לנייד שני קווים שברשותי לחברת רמי לוי תקשורת
דרישה זו באה בעיקבות עלויות שיחה גבוהות שאני משלם על שני המכשירים (חצי שקל לדקה)
נציגת שרות הלקוחות אמרה לי שבימקום שאני אנייד את המכשירים היא תיתן לי הטבה על סך 60 דק לחודש על מכשיר אחד למשך חצי שנה ועל המכשיר השני 90 דק לחודש למשך חצי שנה . מאחר ולא נעשה שימוש רב במכשירים הללו הסכמתי מתוך הנחה שזיכוי של 60 דק ו 90 דק לשני המכשירים בכל חודש פחות או יותר שקול למחירים של רמי לוי
לאחר חודש קיבלתי חשבונית וראיתי שלא קיבלתי את הזיכוי התקשרתי לחב אורנג ונציגת הלקוחות התנצלה אמרה שהנושא יטופל היא מזכה אותי ומעדכנת לי את ההטבה
עבר עוד חודש ושוב גיליתי שלא זוכתי ולא ניתנה לי ההטבה ,שוב התקשרתי וחוזר חלילה במשך 4 חודשים עד שהיום בתאריך ה 25.5.2112 מנהל לקוחות הודיע לי שאין באפשרותם לזכות אותי וגם לא לתת לי את ההטבה שהובטחה , לטענתו זה מחווה של אורנג שלא מחייב את אורנג לעמוד בו
שיא החוצפה שיא החזירות שפשוט לא יודעת שובע וגם לא יודעת מתי להרפות
אני דורש מאורנג להחזיר לי את הכסף שהם גזלו ממני במרמה 150 דק שעלות כל דקה 49 אג למשך 4 חודשים שזה אומר 300 שקל
כספי סוג הנזק :
זיכוי החשבון שלי ב 300 שח אחרת אפנה לערכאות המקובלות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה