פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
וולפנר רון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ז`בוטינסקי 44 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאיך 3/5/12 רכשתי מכשיר מסוג אייפון 4S בסך 4644 ש"ח בנקודת שירות של אורנג' באשדוד מתוך מחשבה שיהיה לי כמו שאומרים "אבא ואמא" כעבור פחות מחודש 26/5/12 זיהיתי כי מסך הטלפון צהוב גם כשהו נמצא על בהירות גבוהה בהשוואה למכשיר אחר מאותו דגם.... לאחר בדיקה באינטרנט התברר לי כי מצב זה במכשיר הוא אינו תקין וכי לחברת אפל הייתה תקלה בייצור פניתי לחברת אורנג' בטלפון והם אמרו שעליי להגיע למרכז השירות, בתאריך 28/5/12 ניגשתי למרכז השירות באשדוד וכוונה שיחליפו לי את המכשיר במרכז השירות נכנס המכשיר למעבדה ושם ראו את הבדלי המסכים .....ואז התחילו כל מיני תירוצים למינהם כגון....."יש שני פסי יצור מסך צהוב ומסך לבן ", "ואפל לא הגדירה את זה כתקלה" וכו' מה שגם בדקתי ונמצא שיקרי לחלוטין מכיוון שאפל מעולם לא הצהירה על שתי פסיי יצור שונים ואם כן אז מדוע לא יידעו אותי בעת הקנייה? לאחר כל הוויכוח נאמר לי שמנהל מרכז השירות יחזור אליי למחרת מה שלא קרה והכעיס עוד יותר ושוב הלכתי למרכז השירות שם נאמר לי כי ידברו עם מנהלת האיזור ויחזרו אליי תוך שעה לאחר שעתיים שלא חזרו אליי הלכתי שוב למרכז השירות שם נאמר לי לאחר שיחת טלפון קצרה בין אחת הנציגות לאותו סגן מנהל המקום שאין להם כל כוונה להחליף לי את המכשיר...מה שגורם לי להרגיש מרומה וחסר אונים במיוחד בתור לקוח ותיק באורנג' לא מעט שנים ....מעולם לא הייתה לי בעיה או חשבתי שתהיה לי במיוחד כזו ולאחר שאני משקיע את מיטב כספי.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר לחדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה