פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאים של התוכנית נושא התלונה:
מדיאניק דריה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2010 רכשתי פלפון מחברת אורנג׳. במאי 2011 החלטתי שאני רוצה אייפון. רכשתי אייפון בתוך תוכנית שעולה 298₪ עם זיכוי מלא על אייפון. שאלתי אותם האם אני יכולה להחזיר להם מכשיר הישן ( בן 6 חודשים) ומה אני מקבלת על זה. אמרו לי שאני אקבל החזר חלקי. לפני חצי שנה אני החלטתי לעבור תוכנית, כי הזות יקרה בשבילי ויש להם הרבה תוכניות חדשות. אבל אמרו לי שאם אני עוברת תוכנית אני מעבדת כל ההחזרים על פלפונים. אמרתי להם שמכשיר הישן אני החזרתי לחברה כמעת חדש וממשיכה לשלם עליו. אמרתי להם שאם הם מבטלים את ההחזר חייבים להחזיר לי את המחשיר. הם אמרו שלא, וזה תנאים של התוכנית. עד היום אני לא יכולה לעבור לתוכנית יותר זולה, כי אם מבטלים החזר, אז כל תוכנית חדשה יעלה לי יותר. מהיום נשאר לי לשלם על מכשיר ישן עוד 17 חודשים. האם חוקי מה שהם עושים?
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה