פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לפני כחודשיים עברתי לאורנג כלקוח עיסקי בגלל הטבה של עובדי קוקה קולה דיברה איתי נציגה בשם מיתר מצוות מעיין סגרה איתי על המכשיר שלי 89 שח כול חודש וששאלתי אם כולל מעמ אמרה שכן בסופו של דבר חשבונית שלי ניסגרה על 125 שקלים בטענה שמה שנאמר לי בהתחלה לא כלל מעמ אני לא מוכנה לקבל את זה ... בנוסף פניתי במשך שבוע שלם לחברה נציגי השרות לא יכולים לטפל בי בטענה שאני לקוח עיסקי ובעיסקי אומרים לי שאני צריכה לדבר עם מיתר שולחים אלינ מייל שוב ושוב וכמובן אני כבר חודש ללא מענה בנוסף לזה הובטח לי ממיתר שאקבל 100 שקלים פיצוי על זה שהיה אמור להגיע אליי שליח עם טלפון ביום מסוים ובפועל לא הגיע כמובן שהזיכוי הזה לא מתועד בשום מקום וגם לא קיבלתי אותו... ועכשיו לעוד נושא שידרגתי את בעלי בתוך אורנג הוא קיבל חבילת גלישה של 1 גיגה שניגמר לו ה 1 גיגה הוא קיבל הודעה שזה ניגמר ומאותו רגע כבר לא יכל לגלוש בכלל במכשיר קיבל הודעה שהמכשיר לא מחובר לרשת וכמובן שניסגרה חשבונית 300 שח רק על אינטרנט על מה ולמה??? שפניתי לשרות הלקוחות הם בטענה כי הוא כן גלש ברור הכי קל לגנוב מלקוח בסופו של דבר בתור לקוחה חדשה של אורנג יצאתי מאוכזבת ושילמתי מאות שקלים שלא הייתי צריכה לשלם בכלל וכמובן שגם מענה אין לי ממי לקבל
כספי סוג הנזק :
פיצוי על האינטרנט כי לא גלשנוו כי לא היה ניתן לגלוש החזר כספי מלאאאא ובנוסף החבילה שהובטחה לי ב 89 שח לא שקל יותר!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה