פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפניה לעו"ד שלא לצורך נושא התלונה:
וינוקורוב אייל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אייל וינוקורוב ואני לקוח בחברת אורנג', משלם להם עבור מכשיר סמסונג גלקסי סכום של 118 ש"ח בחודש.
מ'ס תעודת הזהות שלי 306730151
בחודש מרץ פניתי למוקד הפיננסי בבקשה לעדכון אמצעי תשלום חדש, מכיוון שאת חשבון הבנק שלי סגרתי.
דיברה איתי נציגה אשר אמרה לי כי ישנה בעיה במערכות וכי יצרו איתי קשר מאוחר יותר.
לאחר כחודש שלגמרי שחכתי מהנושא, נזכרתי כי עדיין לא חזרו אליי בנושא הסדר התשלום, ופניתי שוב פעם בשנית למוקד הפיננסי.
שוב פעם פניתי והסברתי כי ברצוני לשלם את החוב וכי אני מעוניין לעדכן אמצעי תשלום חדש בכרטיס אשראי מכיוון שהו"ק בבנק בוטלה.
דיברה איתי נציגה מאוד נחמדה עם מבטא רוסי אשר אמרה לי כי שוב פעם אינה מצליחה לעדכן את הכרטיס שלי כאמצעי תשלום, וכי היא תבדוק את הנושא ותחזור אליי. קבענו שהיא תחזור אליי ביום הבא בטענה כי אין נציגים בכירים אשר יכולים לבדוק את הנושא.
אך שוב פעם אך אחד לא חזר אליי, בנסיונות להשיג את חברת אורנג' במספר 0747054022 הוסבר לי ע"י המזכירה האלקטרונית כי הנציגים מטפלים בפניות קודמות וכי יחזרו אליי-כמובן שאף אחד לא חזר.
ביום חמישי ה7/6/2012 קיבלתי דואר רשום ובו מצויין כי עליי לעדכן א"ת וכי במידה ולא הטיפול יועבר לעו"ד. פניתי יום לאחר מכן ביום שישי, ושוב פעם לא הצלחתי להגיע לאף מענה אנושי, הוסבר לי כי יחזרו אליי ע"י המזכירה האלקטרונית-וכמובן שאך אחד לא חזר.
היום 10/6/2012 פניתי למוקד הפיננסי וסוף סוף הצלחתי להגיע למענה אנושי, ביקשתי לשלם את החוב ולעדכן אמצעי תשלום חדש, הנציגה שדיברה איתי אמרה לי להמתין כמה רגעים, שמה אותי על המתנה וכעבור מספר דקות ענה לי בחור בטענה כי הוא עובד במשרד עורכי הדין חלבי וכי החוב שלי עבר לטיפול עו"ד וכי עליי לשלם להם שכר טרחה. ניסיתי לקבל קצת מידע מדוע ולמה אני צריך לשלם 3800 ש"ח בבת אחת לעו"ד למרות שאפילו פעם אחת לא פנו אליי ואמרו כי נוצר אצלי חוב וכי במידה ולא אשלם יעבור לטיפול עורך דין.
הנציג מהמשרד עורכי דין אמר כי אינו יודע את הסיפור וכי זו אינה בעיה שלו, והתחיל לאיים עליי כי במידה ולא אשלם את כל החוב בבת אחת כולל שכר הטרחה לעו"ד הם יפנו להוצעה לפועל.
איני מבין מדוע חברה כל כך גדולה שמכבת את עצמה כמו אורנג'ף לא פנתה אליי במהלך החודשים האלו אפילו פעם אחת בבקשה לעדכון א"ת או לפחות להגיד כי התיק יועבר עו"דף אך עכשיו כאשר אני פונה בעצמי הם אינם מוכנים לעזור או לטפלף או אפילו לתת הסבר הגיוני מדוע עברתי לטיפול עו"ד כאשר לא פנו אליי אפילו פעם אחת מטעם החברה.
השעה עכשיו 19:00-מהשעה 17:00 אני מנסה להתקשר לחברת אורנג', אך המזכירה האלקטרונית טוענת כי עקב פניות מרובות בנוגע למבצעים החדשים, לא ניתן לדבר כרגע עם מענה אנושי.
אבקש את עזרתכם מול כריש התקשורת חברת פרטנר-איני מצליח להשיג שום תשובה ברורה מדוע ולמה אף אחד לא פנה אלייף איני מצליח כלל להשיג אף נציג שירות!
פניתי באתר אורנג' לפניות הציבורף אך קשה לי להאמין כי מישהו יטפל בפניה שלי.
עבדתי בחברת פרטנר במשך כשנה כמנהל שימור לקוחות-אני מכיר טוב מאוד את נושא פניות הציבור, ויודע כי אף אחד לא באמת עוזר או מטפל בפניות.
אשמח לעזרתכםף או אולי סה"כ לקבל ייעוץ.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה