פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פתיחת מכשיר לשימוש בארץ נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
קיבלתי פלאפון מחול שניתן להכניס בו כרטיס SIM. מדובר היה רק בפתיחת הפלאפון לשימוש בישראל והורדת גירסה תומכת עברית. פעמיים נסעתי מגן יבנה לסניף באשדוד באותו יום בשביל לקבל שירות אך חברת אורנג' לא רצתה לספק לי את השירות למרות שאני יודעת שהיא יכולה כי את אותו מכשיר אורנג' פתחו בסניף אחר בתשלום חד פעמי של 120 שח . חזרתי הבייתה וחיפשתי אורנג' משווקים באשדוד וכך מצאתי את עצמי בפעם השלישית באשדוד בקניון הסיטי. ניגשתי למשווק ושאלתי אם הוא יכול לפתוח את הפלאפון הוא אמר לי שלא הם לא נותנים כזה שירות אבל משווק סלקום כן שאני אפנה אליו. ניגשתי למשווק סלקום שאלתי אותו האם יוכל לתת לי את השירות. משווק סלקום לא רק שמח לתת לי את השירות אלא הציע לי עוד שירותים הקשורים בשידרוג המכשיר עצמו למרות שאני שייכת לרשת אורנג.' אמר לי לחכות שעה וזה יעלה לי 100 שח. שילמתי 100 שח - פתח לי את המכשיר לארץ ושידרג לי אותו. השאלה היא למה אני - מנויה של חברת אורנג' שמחזיקה בכמעט 6 קווים זוכה לכזה יחס מזלזל ועוגמת נפש מצד נציגי השירות הפרונטלי של חברה כזו גדולה וזוכה ליחס מועדף בחברת סלקום?
אז נכון אורנג' לא משווקת את המכשיר אבל אני משלמת לאורנג' חודש בחודשו
בשביל לקבל שירות הולם. השירות הפרונטלי של אורנג' גובל בתת רמה ובראש קטן מצד הנציגים בסניף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הטמעת שירות בקרב נציגים פרונטליים וסדרי עדיפויות ל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת גולן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה התגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה