פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים וגבייה בעבור מכשיר שלא היה בו מעולם שימוש נושא התלונה:
טיבי אורלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2011 רכשתי מודם אינטרנטי מאורנג' בסך 70 ש''ח לחודש לאחר שבוע גילתי שהמודם לא מתאים לי וכן מהירות הגלישה שחו נמוכה ביותר והתקשרתי להתנתק נמסר לי שההתנתקות בעייתית אבל בגלל המצב שלא יהיה לי בו שימוש אני ישאיר אותו אצלי בעלות של 20 ש''ח לחודש. והסכמתי מה שלעולם לא בוצע בפועל שילמתי על המכשיר בחודש הראשון 74 ש''ח חודש שני 83 חודש שלישי 86 ש''ח ולאחר 6 חודשיים שילמתי 150 ש''ח על מכשיר שלעולם לא היה לי בו שימוש !!! בסך הכל במצטבר שילמתי כ 1200 ש''ח ללא שימוש . התקשרתי לאורנג ונמסר לי שעלות הניתוק היא 290 ש''ח . שילמתי את ה 290 ש'ח ושאלתי אם בכך הסתיימו התחייבותי ונמסר לי שכן!! כך שבמצטבר שילמתי 1500 ש''ח על משהו שכבר אחרי שבוע הבנתי שאני לא אשתמש בו!!! עברתי דירה ובמקביל החלפתי כרטיס אשראי כך שאורנג' ניסו להמשיך לחייב אותי ב 10 ש''ח כל חודש בעבור המודם ללא הצלחה ושלחו לי מכתבים עם ריביות ועליות גבייה בעבור ה 10 ש''ח כל חודש אותם לא קיבלתי . מסתבר שהחוב הזה ממשיך לצבור ריביות ועמלות למרות שנמסר לי שסיימתי עם העליות של המכשיר שלעולם לא השתמשתי בו . פנתי לאורנג ' ענתה לי נציגה חצופה ומעצבנת בשם נורית מצוות לנדאו שמסרה לי שאת אף אחד זה לא מעניין שאחרי שבוע רציתי להתנתק וגם מופיע לה במחשב שאחרי שבוע רציתי להתנתק אבל השתמשתי במוצר ופתחתי אותו על כן אני מחויבת !! אמרתי לה שכמובן שהשתמשתי בו אבל אחרי שבוע הבנתי שהמהירות שלו נמוכה ושלא יהיה לי בו כל שימוש!! לא הייתי יכולה לדעת את זה מבלי להשתמש במכשיר !! היא מסרה לי שהיא מתנצלת אבל או שאני אשלם עוד 10 ש''ח למשך 26 חודשיים כולל עמלות גבייה או שזה עובר לגבייה משפטית !! לא מספיק שילמתי 1500 ש''ח בעבור מכשיר שלעולם לא השתמשתי בו !! ביקשתי ממנה לנתק את הקו של חבר שלי שמחובר לאורנג' והיא מסרה לי שאם אני רוצה לשמור על המספר אני צריכה לפנות לחברה המתחרה שתנתק אותי כי אם היא מנתקת אין אפשרות לשמור על המספר . כך שגם הניתוק הופך להיות מייגע .. כמובן שפנינו לחברה המתחרה שתנתק אותנו מאורנג ! אני לא מוכנה באופן עקרוני אף לא שקל אחד שכן נמסר לי בוודאות שהקו מנותק ושאין לי שום התחייבות !
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והפסקת גבייה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה