פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא הוסכם עליו ולא נאמר עליו דבר נושא התלונה:
shoham noam שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לאורנג' במלא מובן מילת הפרידה . עד לפני 3 ימים הייתי לקוח נאמן של אורנג' בתחום האינטרנט (12 mb) בסביבות חודש מאי 2012 זומן לביתי טכנאי אורנג' לאחר שחווינו בעיות בגלישה דרך המכשיר של אורנג' .
הטכנאי הגיע וטיפל בבעיה לשביעות רצוננו ונפרדנו כידידים . בחשבונית שהגיעה אלי עבור חודשים אפריל מאי גיליתי שחוייבתי עבור הטכנאי .(150 ש"ח )שלא נאמר לי ולא הוזכר ולו פעם אחת לא על ידי הטכנאי ובטח שלא ע"י שירות התמיכה . פניתי לאורנג' ב 2012 \ 07 \ 13 ונאמר לי כי אכן חלה טעות ושיזכו אותי דרך אמצעי תשלום או שיק . ביקשתי דרך אמצעי תשלום ונאמר לי שייקח שבוע לעשות זאת . כמו כן נאמר לי כי אזוכה בחודש חינם כפיצוי על גביית הייתר . מיותר לציין שלא קיבלתי את הכסף ובטח שלא זוכיתי . ומאז כל פעם שאני מתקשר מטרטרים אותי ובודקים ולא מבינים מדוע הכסף לא נכנס . לי נמאס ועזבתי את אורנג' .
היום התקשרתי ובקשתי את הכסף שלקחו ממני בהטעייה . פקיד השירות היה מספיק חוצפן כדי לבקש ממני לחדש את אמצעי התשלום כדי שיוכל להפקיד את הכסף שם .... אחת הסיבות שעזבתי היא כי הם עשו באמצעי התשלום שלי כרצונם .. ביקשתי ממנו לשלוח לי שיק אך לטענתו אינם עושים זאת וגם העברה בנקאית לא באה בחשבון עבור אורנג' (אני שואל את עצמי האם הספקים שלהם חייבים לפתוח הוראת קבע של אורנג' ע"מ שיקבלו תשלום ? ) בקיצור נסיון רע עם חברה אטומה
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזירו לי את הכסף שלי !!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה