פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבדה של אורנג' לא עובד למען הלקוח נושא התלונה:
אילייב יאן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם אתר tluna.co.il!!!מדובר על מס" 0524294555 !!! אני לקוח כבר הרבה זמן משנת 2003! איך שהם עברו אורנג" במיוחד למצב תיקון 48 שעות ולפעמיים זה קורה 72 שעות המכשרים חוזרים עם יותר תקלות ואני בטוח שרוב לקוחות של חברה הזאת יסכימו איתי למישה כמובן יש ביטוח ואחריות!ל אבא שלי יש מכשיר בן 40 חודשיים עכשיו והוא שומר על המכשיר היטב כמו כל מבוגר כפי שאתם יודעים!!!לפניי שלוש חודש בתחילת יוני ב 2.6.2012 אני בן שלו נתתי אותו לתיקון את המכשיר על תקלה כרטיס זיכרון אחרי פעם אחד לא עשו כלום רק היחליפו סוללה וגבעו 59שקל ! בדקתי במקום וסירבתי לקבל את המכשיר כי לא תיקנו את התקלה בקריון הנציגה אמרה עם אתה רוצה להפקיד עוד פעם תחתום עוד פעם על חיוב עד 59 ש"ח בלי להודיע לך !עם כל העצבים היתקשרתי ל054 להודיע על בעיה הזאת שם בקושי הסגתי את מנהל שאמר לי אחרי הרבה ויקוחים שהוא יזכה אותי אבל אני בכל זאת צריך לחתום על חיוב של 59 ש"ח!
אחרי זה הו נכנס עוד שלושה פעמים על תקלות שכבר כנירא טכנאים עשו ! כשפניתי ל 054 דיברתי אם נציגים ו מנהלים ומנהלת על מנהלת סימונה מס" פנייה 365574956הי אמרה כמו הנציגים שלה ומנהלים שלה יש לך טלפון בלאי מה אתה רוצה מאיתנו זה שבחודש אחד הוא ניכנס 4 פעמיים זה בגלל שהטלפון בלאי תשדרג אותו אם אתה רוצה! זה בעייה שלך!!על זה שהוא נכס יותר מפעמיים לתיקון בשנה חיוב 39 ש"ח עם זה היה אחרי חודשיים שלוש הייתי שותק אבל זה היה בתוך חודש אחד4 פעמיים ! על תקלות שטכנאים ביצוע! כנירא זה בינזס חדש!ואכי מעניין שבפעם רביעית נתתי ולא ידעתי שזה פעם אחרונה סימנתי עם נציגה בקריון בכוונה את הסוללה ויחזירו אחרת עכשיו אפשר להבין איך עובדים ! אם לא היו מזקים אותי בהתחלה עם הרבה ויקוחים אז תבינו איזה ביזנס זה אאאא??!חיוב על סוללה אחרי זה עוד פעם תיקון שמים סוללה אחרת!!! אני כלקוח והרבה כמוני במדינה לא יכולים לעשות כלום כי הם אימפריה ואנו אנשים פשוטים!!!וגם היו נציגים שאמרו לי אתה יכול ללכת למשפעת אנו מחוסים!!! זה כך מדברים עם לקוח שיש לו אחריות וביטוח אבל עברו 36 חודש והם לא מקבלים על מכשיר כסף! כנירא אפשר לסנן!!! פניתי לפניות ציבור דרך אתר שלחתי כמה וכמה פעמים בסוף חזרה אלי סווטה וולוזוב מפניות הציבור אמרתי לה אני בעבודה תתקשרי עוד שעתיים ! היא היתקשרה לאבא שלי שהוא לא יודע עברית ולא מבין בעיניין . היא הבינה שהוא לא ידע עברית וכך יותר נוח לדבר עם משלא מבין כלום אבא שלי ביקש שהיא תתקשר אלי לנייד לבן שלו כי אני עסקתי בעניין היא אמרה לא רוצה. תדבר רק איתו יותר נוחלה כי לא מבין כלום~! אחרי זה אבא בערב בא הביית אמר לי התקשרה אלי סווטה וולוזוב והבנתי כאילו הוא הבין שהיא לא תחייב אותו כך הוא הבין "אתה לא תשלם"כי לא יודע עברית ! אני ישר רשמתי עוד אולאי 500 פעם ב חודשיים האלה לפניות ציבטר אף אחד לא חזר אלי רק םעם אחד דלחו לי מייל שדיברו כך וכך הכל סוכם!רשמתי גם בפנייה שיחזרו אלי מנהלת מעל סווטה אבל הרגדתי רק סינון סינון כשמתקשרים ל 054 ואני מסביר להם שאני מרגיש כמו זבל של אורנג" אומרימ חבל שאת מרגיש כך וזהו ישל הרבה מאוד םניות על נושה הזה! חשבתי סוכם משאבא אמר לי ! מקבלים חשבון יש חיוב ! מתקשר ל 054 נותן מס" פנייה היא אמרת יש לך ביעה לא תקבל ,הוסבר לך שיש לך טלפון בלאי! בקשתי לדבר עם אותה סווטה וולוזוב
אמרו אין שום סיכוי!!!! מה לעשות לען לפנות מסננים וזהו! עוד בשיחה אחרונה אם יאלום הנציגה אמרה לי רשמתה אמון פעמיים לפניות ציבור! אמרתי לה נכון אבל אף אחד לא עונה היא אמרה תישב בסבלנות יחזרו אלך אומנם הם רושמים אחרי פנייה שלי בחזרה מייל תוך 3 יום ישובו אלך ! אבל יאלום אמרה תישב בסבלנות! בעייה פה את האמת לא 39 ש"ח אלה עכרון מיליון לקחות מחצי כל פעם הם עושים את זה ותראו כמה כסף! מעליב שהם חברת אורנג" יכולים להרשות לעצמם!!!!בכל לשון של בקשה תעזרו לי ולעוד אמון לקוחות שגם יגיעו למצב כזה! כי הם מתנהגים איתנו כמו עם בובות שאנו לא יכולים לעשות כלום!!!
תודה מראש !
בכבוד רב יאן אילייב

אם תתקשרו בבקשה ל 0546647666 יאן אילייב

ספי סוג הנזק :
לברר למה מתנהגים עם לקוחות כמו עם בובות! תודה רבה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה