פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
5/9/2012
לכבוד חנוך גריזיצקי

אגף פניות הציבור אורנג'

אדון נכבד

קבלתי מכתבך מתאריך 29.8.2012 - מספר פנייה שלכם 371855669 לא מפליא אותי
שלא הצלחת ליצור איתי קשר במנוי כפי שציינת במכתבך - אם תעיין שוב במכתב ששלחתי
תראה את מספר המנוי הנכון שלי והוא :0547438645 . הרי יש לכם את מספר תעודת
הזהות שלי אותה צינתי במכתב וגם אם לא היתי מציין את מספר המנוי יכולתם לברר זאת .
לכן כל התנהלות נראית תמוה ביותר .

מצפה לטיפולך הדחוף להחזרת הסכום 150 ש"ח שגביתם ללא הצדקה.
מצ"ב מכתבי הראשון
רפפורט צבי
טלפון נייד נוסף 0526334663
עותקים : אימון הציבור
משרד התקשורת


10/8/2012
לכבוד ORANGE אחראי תלונות הציבור
הנדון : מנוי מספר 0547438645 על שם צבי ולורי רפפורט
מספר לקוח 1.12991030 ת.ז 79625547 כרטיס אשראי 9427
בתאריך 12/7/2012 הגעתי לסניף אורנג בקניון איילון עם מכשיר סמסונג שלי כמנוי שלכם שנים רבות . מטרת הגעתי פתיחת חסימה של הסים כדי לעבור לרשת אחרת . הסברתי זאת לנותן השרות
לאחר המתנה של שעה .
נאמר לי שכדי לקבל שרות זה יש לפנות למעבדה שמעבר לכביש פניתי לשם ולאחר המתנה של שעתיים נאמר לי להשאיר את המכשיר כי לא ניתן לבצע ביטול חסימה במקום – הובהר מעבר לכל ספק שזאת הפעולה היחידה שצריך לעשות במכשיר הנייד שלי והיא תתבצע ללא שום עלות מעבר לכך בקשתי מהטכנאי שיציין זאת בהזמנה .לא הייתה שום בעיה במכשיר הנייד שלי פרט לחסימה .
ידוע לי שפתיחת חסימה למעבר לרשת אחרת היא אכן ללא עלות.
כעבור יומיים באתי לקחת את המכשיר כפי שהובטח לי בסניף איילון אחרי המתנה מעל חצי שעה הדיילת ביקשה סכום של 150 ₪. אמרתי לה שתבדוק לגבי הזמנה במחשב היא אכן אימתה את דברי שבוצעה פתיחת חסימה והטכנאי ציין שזה שרות ללא תשלום .בסופו של דבר היא מסרה לי את המכשיר ללא תשלום ורשמה את הערותיה במחשב .
בתאריך 1/8/2012 קבלתי חשבון עבור חודשים 19/6/2012 עד 18/7/2012 ולתדהמתי חויבתי בסכום של 150 ₪ עבור תיקון מכשיר דבר שלא היה . אני מניח שזה חיוב שנעשה בטעות ואבקש להחזיר לי סכום זה במלוא .
לאחר שנים רבות שאתי מנוי שלכם מן הראוי שתנהגו בצורה הגונה ולפי החוק .
בכבוד רב
רפפורט צבי
תל אביב רחוב איינשטיין 19 מיקוד 69101
העתקים : משרד התקשות שר התקשורת .
אמון הציבור



כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה