פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת עיוור במתן מכשיר טלפון שאינו מתאים וסרוב להחליפו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי עודד הוכמן ואני בן 75, פרופסור בגמלאות של אוניברסיטת בן גוריון. אני לקוי ראיה ומתקשה בשמיעה עם נכות 100%. למרות נכותי אני ממשיך בביצוע מחקרי בהצלחה. ברשותי מכשיר טלפון נייד ישן עם קו של סלקום, שקשה לי לתפקד איתו. החלטתי לקנות מכשיר אחר, מיוחד ללקוי ראיה ונאמר לי כי לחברת אורנג' יש מכשיר כזה. בתאריך 30.8.12 הגעתי לקניון עזריאלי לדוכן אורנג' כדי לרכוש מכשיר כזה. ניתן לי מכשיר ונאמר לי שזה המכשיר ללקויי ראיה (הראיתי להם את תעודת העיוור שלי.(
לקחתי את המכשיר אך לא השתמשתי בו כי הייתי צריך עזרה בתפעולו. נגשתי למרכז אורנג' בדיזינגוף סנטר וביקשתי שיעזרו לי בהעברת המספרים לזיכרון מהמכשיר הישן לחדש ובהזדמנות זו, משום מה, התקלקלו כל המספרים בזיכרון של המכשיר הישן. אז גם התברר לי שאינני מסוגל לקרוא את המקשים והאותיות במסך וכי עדיין אינני יכול לתפקד כהלכה גם במכשיר החדש. לאחר סוף השבוע הגעתי לבאר שבע ובת זוגי ביררה עבורי דרך האינטרנט לגבי מכשירים מתאימים לעיוורים וכבדי ראיה בחברות הסלולר, המאפשרים גם התקנת תוכנה קולית מיוחדת. האינטרנט שלי התקלקל במקום מגורי ובת זוגי נאלצה להשתמש בטלפון החדש, שהוא היחידי שברשותי בבאר שבע, כדי שהוט ו013 יחזירו לי את האינטרנט, (הקו הועבר מסלקום לאורנג). השיחה ארכה כחצי שעה וזו השיחה היחידה שהייתה בטלפון זה.
למחרת חליתי כך שלא יכולתי לנסוע ,אך ב- 10.9.12 , כעשרה יום לאחר הקניה, התאוששתי ונסעתי מייד לעזריאלי להחזיר את המכשיר. כשהגעתי לדוכן אורנג' בו נקנה המכשיר המנהל והמוכר הודיעו לי כי אינם יכולים לבטל עסקה וכי עלי לנסוע ליד אליהו או למרכז גדול אחר בכדי לבצע זאת.
למחרת, מאחר והייתי צריך להיות בבאר שבע, נכנסתי לחנות המרכזית של אורנג' במתחם ביג. הם הודיעו לי שאינם מוכנים לקבל את המכשיר כי השתמשתי בו מעל לחצי שעה וזאת למרות הסברי שהמכשיר לא מתאים לי ושיתנו לי מכשיר אחר המתאים לנכות שלי כפי שביקשתי מלכתחילה.
למחרת חזרתי אליהם עם בת זוגי והסברתי שלפי תקנות משרד התקשורת מה-

28.6.2009 קובץ 6788 המתיחס לתקנון שויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות בסעיף 4 פיסקה 3 האומר: שיש להראות לפחות 2 דגמים עם אפשרות להשמעת תוכן והשמעת תפריט כשהסיפרה 5 בהדגשה.

הם אמרו שיבררו ויחזרו אלי תוך 3 ימים, כמובן איש לא חזר. הלכתי שוב אליהם, שוב עם בת זוגי, ואז אמרו שהם כותבים מכתב למרכז ויתנו תשובה תוך כמה ימים, הצענו להם להחליף את המכשיר הזה במכשיר מתאים שאחד מהם הוא סי-5 וכי נוסיף את ההפרש הכספי.

בינתיים העניין נמשך והכל בתקופת חגי תשרי כשהקו היחידי שלי מחובר לטלפון שאני חושש להשתמש בו כיוון ששימוש כזה עלול לשמש עילה לאי ביטול עסקה. לכן פניתי לסלקום, ביטלתי את הקו של אורנג, וחזרתי לסלקום למכשיר הישן. אני לא יכול להתנהל ללא טלפון, זה הקשר שלי לכל מקרה חרום – להזכירכם, אני עיוור בן 75 עם 100% נכות.
בתאריך 24.9.12 התקשרו אלי מאורנג באר שבע והודיעו על הסכמתם להחלפת המכשיר. בשמחה רצנו לאורנג' ולאחר שיחה עם המנהל במקום הוא ביטל הסכמתו להחלפה מאחר ואינני מנוי של אורנג' (כזכור, עברתי חזרה לסלקום כדי שיהיה לי טלפון). אמרתי לו שלאחר התנהגות כזו לעוור וללקוח איני רוצה להיות מנוי שלהם אלא רק להחזיר או להחליף את המכשיר למתאים לי יותר ולשלם את השיחה שנעשתה. המנהל אמר שאינו מוכן לכך.
אני מקווה שתוכלו לעזור לי לקבל את הנייד המתאים ביותר. כמו כן לא לתת לחברה כמו אורנג' להונות נכים ולצאת זכאית.

כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר הטלפון למכשיר המתאים לעיוורים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה