פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף במרמה< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני נוהגת להתלוות לאבי, (להלן: הלקוח) בעת ביצוע עסקאות שונות היות והוא אינו דובר את השפה העברית. וכך היה גם לפני כ20 חודשים, הלקוח רכש מכשיר בלקבארי בסניף מתם בחיפה (פנייה מס' 287670360).

במעמד המכירה נציגת השירות הציעה ללקוח לרכוש סטיק אינטרנט אלחוטי כחלק מהעסקה הכוללת בעלות של כ10 ש"ח לחודש, לאחר התייעצות קלה בינינו אישרנו מול הנציגה כי אכן יירכש סטיק האינטרנט למקרה ויצטרך הלקוח לשימוש עתידי. הבעיה החלה בכך שנציגת השירות לא ציינה בפנינו כי לסטיק נילוות חבילת גלישה שעלותה מסתכמת בכ150 ש"ח לחודש, וכך מסתבר שהלקוח שילם מכיסו 150 ש"ח מידי חודש במשך כ-19 חודשים מבלי שידע, מבלי שביקש ומבלי שקיבל כל תמורה.

איך נתגלה הדבר?

בתאריך 29.6.12 הלקוח ואנוכי ניגשנו לתחנת השירות בקניון חיפה על מנת לשנות את חבילת הדקות במס' מכשירים שברשותו, נציגת השירות האירה את עיננו לחיוב המדובר, היא הציעה לא לבטלו מיידית, אלא לגשת לנקודת השירות במתם על מנת לבטלו ולדרוש את כספו חזרה.

וכך עשינו, בתאריך 6.7.12 (מס' פנייה 366480314) ניגשנו לנקודת השירות במתם, היחס שקיבלנו מטל- נציגת השירות ומסברין- מנהלת משמרת היה בלתי מתקבל על הדעת, נאמר לנו כי אין מה לעשות ,והעובדה שאורנג' גבו מאבי כ3000 ש"ח ללא שום תמורה וללא ידיעתו אינה ניתנת לתיקון. וזאת מסתבר משום שבפרוטוקול במערכת נרשם כי עלות חיוב חבילת הגלישה נאמרה במעמד העסקה.

עלות חבילת הגלישה לא צוינה בפנינו במעמד העסקה, מדובר במוצר שלא היווה את מטרת ביקורו של אבי, נציגת השירות מכרה את המוצר בו במקום, במידה ולא הייתה מציעה את המוצר הוא לא היה נקנה. החמור שבדבר הוא העובדה שהנציגה מכרה מוצר בעלות של 10 ש"ח לחודש אך לא ציינה את השירות הנלווה למוצר בסך 150 ש"ח לחודש.

ביקשתי לדבר עם מנהל המוקד. לתומי, ציפיתי שכשאסביר לניר, מנהל מרכז שירות הלקוחות, שנגבו כספים ללא ידיעת הלקוח יחד עם העובדה כי לא היה שימוש כלל בשירות הוא יבצע בדיקה מקיפה ויפתור את הבעיה באמצעות זיכוי החשבון.

אך כאן האכזבה הייתה רבה אף יותר, מנהל המוקד קרא לנו שקרנים, רמאים וגנבים במעטפת מילים קפדנית ומתיפייפת.

הוא ציין בפנינו: כי כמו שבאנו, כך אנחנו יכולים גם ללכת.

היחס היה מבזה ומשפיל. מנהל מוקד -שנדרש לשיקול דעת לא עצר ולו לרגע אחד לבדוק את הנושא לעומקו, העובדה כי מעולם לא נוצלו דקות מחבילת הגלישה המדוברת בתקופה שאורכה למעלה משנה וחצי לא אותתה בפניו כי יש בעיה, הוא לא הביע שום נכונות למתן עזרה או לפתרון.

נציגי השירות היו אטומים, שחצנים ונצמדו לסיסמא: "במחשב כתוב.... אז אין מה לעשות, אתם יכולים ללכת לתבוע בבית משפט".

כל נציג שירות חייב לציין בפני הלקוח את הסעיפים והפרמטרים השונים בגינם הוא מחויב, אחרת לשם מה נועד נציג שירות???

הלקוח חותם על חוזה אחיד עם מס' עמודים כה רב שלא היה מבייש עיתון יומי עם אותיות קטנטנות וניסוחים בלתי אפשריים, ובשורה התחתונה הוא זה שצריך להוכיח שהדברים לא צויינו בפניו??? לך תוכיח שאין לך אחות!

זאת דוגמא מובהקת לחברת ענק שמנצלת את כוחה לרעה מול לקוח קטן שנותר ללא אמצעי הגנה.

האם אורנג' הוא ארגון שמכבד את עצמו - או שמא הפך לבסטה בשוק? איפה השקיפות? איפה האמינות? איפה אחריות?

מי הם נותני השירות באורנג'? מי הם מקבלי ההחלטות באורנג'?

דווקא בעידן המהפכה הסלולארית כאשר השירות הוא היתרון התחרותי היחיד שיש לאורנג' מול מתחריה- זו רמת השירות??? האם השירות עודנו קיים - או שמא פיקציה בלבד?

איך ללא שום התרעה נכנסים לכיסו של לקוח וגובים ממנו סכומי עתק ללא ידיעתו, וכשהוא מתריע ודורש לקבל את כספו חזרה, עונים לו כי הוא הנוכל!

אינני פוסלת את האפשרות שאותה נציגה לפני כ20 חודשים שכחה לציין בפנינו את עלות החבילה, או שמא לא שמה לב, זה קורה!

אינני רוצה להידמות לנותני השירות של אורנג' ולהכריז כי אורנג' גנבים.

זו ההזדמנות שלכם להחזיר כסף שלא שייך לכם בתוספת ריבית והצמדה טרם ניפגש בבית משפט
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה