פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
קרליק עופר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
סינרמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כל הבוקר חושב על אורנג' ,אנסה להעביר פרטי אירוע כפי שהיו ,בלי להעליב את עצמי או את עובדי אורנג',
הבוקר באתי לסניף אורנג' ליד היכל נוקיה עם מטרה ברורה מאוד ,לסיים את הרומן המאוד לא מוצלח שהיה לי אתם במשך שנתיים ,בו עברתי אליהם תוך מצגת שווא של איש מכירות שלהם בשם יאן .
מפקידה אחת בקשתי פרטים איך מסלקים את יתרת החוב בסה"כ כ400 ש"ח ;וממשיכים אצלהם ללא התחייבות ,הנציגה בחוסר חשק גלוי לעין נתנה לי פרטים חלקיים בלבד וכל פעם ששאלתי שאלה נוספת אמרה אבל עדיין לא קמת אז לא אמרתי לך וכך במשך חצי שעה בצעתי חליבת פרטים ממנה ,לאחר שהובנו רוב הפרטים ואני נזהר בכוונה ,שלחה אותי לקופה לשלם ,שלמתי וקבלתי חש' מס קבלה כמו בסופר,בקשתי שיהיה מפורט עבור מה זה,אז הקופאית שהתברר כי היא המנהלת אמרה לנציגה ,תדפיסי לו חשבוניות ואכן הדפיסה ,אבל גם שם לא רשום ששולם ושוב אמרתי שאני רוצה אשור על מה שלמתי והתשובה שלה היתה:"אם אהדק לך את החש מס קבלה ששלמת לחש' שהודפסו זה יהיה הקשר" ,אמרתי לה שבמוסך שאני מקבל משלם אני מקבל חש' עם פירוט על מה ,שאני קונה בסופר אני מקבל פירוט על מה ושאני קונה בבית מרקחת אני מקבל חש עם פירוט על מה ותשובתה היתה זה מה יש ,אין מה לעשות ,לא ארחיב מעבר לכך ,כי כולנו מכירים את סיפורי האימה באורנג' ,לקחתי הכסף ועזבתי המקום במהירות ,נדמה לפעמים שמקומות מסוג אורנג' צריך להרוס מהיסוד בשביל לבנות מחדש כי הגנטיקה החשיבתית שם עוברת מדור לדור ,,,, מחר עובר חברה ,מבטיח בהזדמנות לספר את סיפור כשלון הרומן שלי עם אורנג'.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה