פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי עברתי לחברת אורנג' מחברת סלקום ורכשתי סים חדש בחברת אורנג' אשר נפרס לתשלומים. בפועל לאחר יום חזרתי לחברת סלקום והסים שברשותי נשאר ללא שימוש. ביקשתי ופניתי לחברה היום בצ'ט עם נציגה בשם אביבית ולאחר מכן עם דנה, מנהלת. יש לי את תיעוד הצ'ט, על מנת לקבל זיכוי על הסים שבפועל אינני משתמשת בו אך נטען כי לא ניתן לקבל זיכוי על סים למרות שהוא אינו בשימוש ומעולם לא היה. לא מקובלת התשובה הזו וגם לא נעשה שום ניסיון למצוא פתרון על מנת לבוא לטובת הלקוח. כמו כן הייתה תחושה של זלזול בי בתור לקוחה מה שלא מקובל עליי לחלוטין!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה