פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שונים ומשונים וזוכויי שלא התקבלו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של אורנג 11 שנה
לאחרונה ביצעתי עיסקה של תוכניות חיובים זיכויים
מאז אותה התחלת עסקה שינו לי את כל התוכניות , ושייחו כל מישתמש לתוכנית אחרת שאורנג בחרו בלי ליידע אותי
הצמידו למישתמשים מכשיר קבוע לרכב , התוכנית היתה חיוב זיכוי שבפועל אני לא מקבל זיכוי רק מחוייב
כל חודש וחודש אני מיתקשר ובמשך 40-60 דקות נציגים לא יודעים מה לענות לי , אין לאף אחד תשובות בשבילי

אני מעוניין להחזיר את כל המכשירים שלי ולהתנתק כמה שיותר מהר , גם את זה הם לא מוכנים
ביקשתי לדבר אם אחראים שיחזירו לי זיכוים וגם זה לא הולך

בנתיים אני רק משלם בלי החזרים
עלבון. כספי, ביזבוז זמן, סוג הנזק :
או התנתקות מהחברה, או לקבל את כל הזיכויים שמגיעים לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה