פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוד לאור היום נושא התלונה:
צמח זוהר שם/כינוי:
‏שבת ‏04 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שוד לאור היום ראו הוזהרתם!
להלן השתלשלות הדברים:
ברשותי 4 מנויים לאורנג' כאשר בכל אחת מנסיעותינו לחו"ל
רכשתי חבילת שיחות. באחת הנסיעות רכשתי עבור בני חבילת חו"ל פספורט סה"כ 170 ש"ח שכללה 85 דק'.
נאמר לי ע"י אורנג' שלאחר 75% ניצול מהחבילה יקבל בני התראה ולאחר 100% יקבל בני התראה על ניצול כל החבילה. בפועל בני יצר איתנו קשר במהלך שהותו בחו"ל תוך ידיעה שברגע כשהחבילה תסתיים יתנהג בהתאם ולא יחרוג ממנה. בפועל לא הייתה התראה על ניצול 75% מהחבילה ולא על ניצול 100% מהחבילה. ב 17/9/2012 קיבלתי sms מחברת האשראי שבא היה כתוב אושרה עיסקה על סך 3492 ש"ח עם חברת אורנג', מיידית התקשרתי לחברת אורנג' ונאמר לי על ידם שבני לא הפעיל את החבילה. לא ידעתי אם לבכות או לצחוק ובשיא חוצפתם הציעו לי עשרה אחוז הנחה על החשבון לכן נשאלות השאלות הבאות:

1. האם זו חברה שבאמת מתיימרת להיות חברה סלולרית בין הגדולות במשק.
2. האם מטרת החברה היא לעשוק את לקוחותיה.
3.האם מטרת החברה היא לשמר לקוחותיה או להבריחם.
4. האם הגיוני שבכל נסיעותינו לחו"ל רכשנו חבילת שיחות ובנסיעה הזאת שחכנו לרכוש חבילה.
5.מי המטורף שיסע לחו"ל וידבר ללא הבחנה מבלי לקנות חבילה.
6.האם החברה רואה רק מספרים לנגד עיניה או גם את לקוחותיה.
7. בני אמור להתגייס בימים אלו ומנצל כל רגע לעבוד על מנת להחזיר את החוב שתפרו לו האם זאת מתנת גיוס ראויה ?

לסיום ממליץ אני לכם התרחקו מחברה זו ומקרה זה מראה לכם את הגינות חברה זאת כלפי לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה