פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו ונטילת מספר אישי בשוגג נושא התלונה:
בילר עטרה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי קו שקניתי באופן פרטי. ביום שני ה 20.5.13 בני, שמחזיק בקו הזה, יצא לטיול שנתי ובמשך יומיים לא היה לי קשר איתו. חשבתי שהקו לא קולט ב'שטח'. מסתבר שאורנג' ניתקו אותו כי הם שייכו אותו לחברה שפעם עבדתי בה - חברה שביקשה לנתק את כל קויה. הטעות הזו חזרה על עצמה מספר פעמים בהסטוריה עם קו אחר שלי שבאמת היה בעבר עסקי ולמרות ששחררתי אותו ושילמתי עליו כל השנים - עדיין התיחסו אלי כשייכת לחברה ההיא וחסמו אותי לשירותי תוכן ופגעו בי בצורות אחרות שבגינן ניידתי את קווי האישי לפלאפון. אולם הקו המדובר, של בני, מעולם לא היה שייך לחברה בה עבדתי. כל נסיון לחבר אותו מחדש עלה בתוהו כי לא היה מי שידבר איתי. קיבלתי תשובות כמו "צלצלי לאורנג' וון מספר כוכבית 4282" - מספר שגוי. במשך יומיים וחצי, בין פגישות עבודה, ניסיתי לשוא להגיע לאורנג' וון ( שמספרו אגב כוכבית 4082). בסוף הבנתי שאורנג' משייכת את הקו שלי לחברה גדולה. הייתי צריכה למצוא את דרכי לחברה הגדולה ולהתחנן שישחררו לי את הקו כי הוא לא שלהם. אורנג' לא הסכימה להודות בשגיאה (למרות שבעבר כבר פגעה בי תחת אותה שגיאה בדיוק). כשהגעתי למנהלת הלקוחות של החברה הגדולה - דניאל ביטון - היא לא נתנה לי לדבר ונפנ]ה אותי. כל מה שרציתי זה לדעת מתי מחברים מחדש את הקו של בני (שכבר היה מנתוק 4 ימים באותה שיחה). כשהרמתי את הקול כדי שתפסיק לעצור אותי - היא חינכה אותי לא להרים קול. דבר שחוזר על עצמו באורנג' - כשכבר מתרגזים על האטימות - נציגי השירות מטיפים מוסר בטון מחנך.
דניאל טענה שיש לי חמישה קוים בעוד שאני יודעת שיש לי 3 קוים: שני מודמים והקו המדובר של בני.
כשביקשתי ממנה לברר מדוע חמישה - כי שמעתה, בסטטוס החדש שלי כלקוח פרטי - אוכל להמשיך משם הלאה - היא "ניתקה בטעות" את השיחה איתי ומאז לא חזרה אלי למרות שצלצלתי שוב. אגב כשצלצלתי שוב ענתה לי מישהי אחרת וכשאמרתי לה שאני באמצע שיחה ארוכה עם דניאל ביטון היא אמרה : " אולי אוכל לעזור?" - דבר שכמובן לא בא בחשבון כי היינו באמצע בדיקה של סיפור מסובך שכל כולו באחריותה של אורנג' כמובן.
כרגע המצב שלי הוא כזה:
הקו אינו פתוח לשיחה למרות שדניאל טענה שהוא פתוח מיום חמישי 23.5.
אין לי מושג על איזו תכנית אני - כי העבירו אותי סטטוס אבל את זה אני יודעת רק מהאישה שעובדת בחברה הגדולה ולא מחברת אורנג' עצמה.
אין לי מושג למה אורנג' חושבת שיש לי חמישה קווים בעוד שיש לי רק שלשה.
דניאל לא חזרה אלי למרות שהשארתי הודעה ולא שום נציג אחר שהיה אמור לצלצל ולהציג את עצמו ולפתוח איתי את הדף החדש.
מה אורנג' חושבת לעצמה?
אני אפילו לא יכולה לניד את המספר ששיך לי לחברה אחרת כי כרגע הוא לא פעיל.
חוצפה שלא תאומן ותסכול איום שאין לי עם מי לדבר!!!
דורשת פיצוי מעל ומעבר לזוטות הברורות מאליהן כגון חיבור מחדש של הקו. הרבה הרבה מעבר - על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן והפגיעה בתקשורת בעת טיול שנתי שהרי רק לשמן של סיטואציוות מסוג אלו קיים המכישר הנייד!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי + פיצוי בתנאי הלקוח + ופתרון הבעיה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 020613 שוחחתי עם גב' בילר והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה