פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי חוזר ונשנה בתיקון מכשיר נייד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
‏26 מאי 2013

לכבוד
חברת אורנג'
אחראי פניות הציבור


הנדון: טיפול לקוי במכשיר טלפון לקוי

1. שמי רפי רז, ואני לקוח אורנג' מזה למעלה מעשור ואני מחזיק 3 קווים (054-5223328 / 054-5223329 / 054-3002749).
2. אני תחת קולקטיב קבוצתי של החברה למתנ"סים באשדוד ומשלם על המכשירים דמי ביטוח ואחזקה חודשיים.
3. בחודשים האחרונים נאלצתי להפעיל את שירות התיקונים למכשיר סמסונג S1 מספר פעמים על אותה התופעה, המכשיר קורס ללא סיבה ואינו מקבל או מוציא שיחות, ופעם אחר פעם אני מקבל את המכשיר מהמעבדה באותו המצב בו הוא נכנס, ובפעם האחרונה בשינוי קל, חויבתי על סוללה חדשה(104 ₪ ללא אישור כנדרש מצידי), לאחר שהאחרונה טרם ההחלפה הייתה אף היא חדשה ובאחריות.
4. לאחר שהתלוננתי שוב על אי תפקוד המכשיר, המכשיר הוחלף במכשיר אחר ("ראש בראש") ושוב פעם קורס וללא יכולת בהוצאה או קבלת שיחות.
5. יוצא איפה כי המכשיר "בילה" 3 פעמים נפרדות במעבדה, וגמע קילומטרים רבים הודות לשירות השליחים של FEDEX הלוך ושוב וללא תכלית.
6. לאור השירות, אבקש לנתק אותי לאלתר משלושת הקווים אשר צוינו לעיל בסעיף 1, ע"פ דעתי אורנג' די רווה מלקוחות עד אשר שוכחת את הכלל הבסיסי שהלקוח במרכז ותודעת השירות הינה החשובה ביותר ושיש צורך בשימור הלקוח ע"י טיב ואיכות השירות.
7. חבל כי, חברה אשר צמחה וגדלה בעשור האחרון על גבי לקוחות נאמנים ומסורים כמוני, זנחה עם הזמן ערכים חשובים ובסיסיים של מתן שירות הוגן, הולם ומשביע אשר יהלמו בחזרה את הקשר בין החברה ללקוחה.
8. בכוונתי לעבור לחברה קטנה יותר אשר אינה שביעה דיה מלקוחות, ואשר שמה את הלקוח במרכז.
9. נא עדכנו אותי בישום בקשתי.

בכבוד רב,


רפי רז, רו"ח
כוכב הדרום 1/6 אשדוד

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
אביב ויימן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 020613 שוחחתי עם מר רז והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה