פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכרו לי מכשיר לא טוב , לא עובד נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נציג מכירות במרכז שרות באשדוד מכר לי מכשיר אינפיניטי של אורנג' . הבהרתי לנציג שהדבר היחיד שחשוב לי במכשיר זה GPS .
כבר אחרי חודשיים המכשיר גמגם ונכון לחודשיים האחרונים ה GPS עובד רק כשמתחשק לו וזה כמעט ולא קורה . ניסיתי לקבל עזרה מספר פעמים מהשרות גם בטלפון וגם במרכז שרות . נכון להיום התשובה שלהם היא שיש בעיה באינפיניטי ואין !!!! GPS .במילים אחרות מכרו לי זבל ללא אחריות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר ללא תשלום נוסף או שיסדרו שה GPS יעבוד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 120613 שוחחתי עם מר בועז והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה