פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר אינפיניטי מושבת נושא התלונה:
ברוקמן סמדר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02.12.2012 הצטרפתי לאורנג' ורכשתי בחנות פרטנר בקניון חיפה מכשיר מסוג אינפיניטי בסכום של 1600 ש"ח.
בפרטי העיסקה רשום כי האחריות על הכשיר הינה למשך שנתיים מיום הרכישה.
לצערי כבר בימים הראשונים להמצאות מכשיר זה אצלי הוא עשה בעיות. הבעיה העיקרית שלא ניתן היה להדליק אותו, רק באמצעות הוצאת הסוללה והחזרתה למקומה.
מאז פניתי כ 8 פעמים למרכזי השרות של אורנג' בחיפה ובחדרה. כל פעם טענו בפני על סיבה אחרת לבעיה שתארתי.
פעם אחת הדליקו בנוכחותי את הטלפון אחרי הוצאה והחזרת הסוללה למקומה, פעם אחרת טענו שהמטען אינו תקין והחליפו לי אותו ופעמיים המכשיר היה במעבדה של אורנג' לתיקון התקלה.
בפניתי האחרונה לסניף אורנג' בחדרה, הופתעתי לשמוע כי המכשיר בעצם מושבת בגלל בעית קורוזיה.
אין לי שום מושג כיצד זה קרה.אני מחזיקה את הטלפון הזה או בארנקי או על השולחן ולעולם הוא לא היה בסביבת מים או נוזל אחר.
האפשרויות האחרות הן , או בעת שרכשתי אותו כחדש ב 02.12.2012 היתה בו כבר בעית קורוזיה; לי לא היתה כל דרך לבדוק זאת, או הקורוזיה נגרמה לו בזמן שהותו במעבדת אורנג'.
דרשתי מנציג אורנג' להחליף את המכשיר המושבת הזה במכשיר דומה חדש, אך נעניתי בשלילה למרות האחריות התקפה למכשיר זה.
נשבעתי למנהל הסניף בחדרה שלא אני זו שגרמתי לקורוזיה במכשיר אך לא האמין לי.
הסיבה שהצטרפתי לאורנג' אחרי תקופה ארוכה שהייתי מנוייה של חברה סלולרית אחרת היא, עקב הפצרות של בעלי ובני שגם הם מנויים ברשת אורנג' וטענו שהשרות שם הוא מעולה.
לצערי התבדיתי.
הגשתי תלונה כתובה לאחראי על פניות הציבור באורנג'. עד היום לא נעניתי בכתב על תביעתי ולצערי בשיחת טלפון שהייתה לי איתם נעניתי בשלילה.
בשיחה האחרונה עם נציגת תלונות הציבור של אורנג', היא הציעה לי כפיצוי, לקבל מכשיר זהה בקטגוריה של "מימוש מכשיר" ולשלם עבורו 906 ש"ח; לכך סרבתי.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר המושבת שאצלי במכשיר זהה ללא תשלום. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 23.06.13 שוחחתי עם גב' ברוקמן והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה