פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא סופי בהזמנה של ההורים שלי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ההורים שלי הזמינו 3 כרטיסי sim מהחברה, הכרטיס של אבא תקין והוא משתמש בו.
שני הכרטיסים האחרים אינם תקינים, זה הוזמן כבר לפני הרבה זמן ומשום מה אני לא מצליחה לקבל תשובה.
אני מבקשת שתחזרו אליי בהקדם.
בתודה מראש, אינסה

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' פרס טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה