|
|
|
|
|
|
שינוי סכום לתשלום חודשי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתחילת השנה עברתי לחברת הסלולר 012 . הייתי בקשר עם נציגה בשם עדי שהבטיחה לי שבמשך חצי השנה הראשונה אשלם 44 ש"ח לחודש ולאחר מכן 88 ש"ח לחודש.
ביום 16.6 התברר לי שעלי לשלם 98 ש"ח בחודש. הציג איתו דיברתי מתכחש להבטחה שניתנה לי בעל פה וטוען שאין ולא היה הסכם כזה.
בנוסף הנציג הבטיח שמישהו ממחלקת שירות לקוחות יחזור אלי.
עד היום - 26.6.13 לא חזר אלי איש מחברת 012.
יש לי תעוד מילולי של השיחה שלי עם הנציג (בצ'ט) שבו הוא כותב שמישהו יחזור אלי.
ברשותי הקלטה של השיחה עם הנציגה מ012 שבה היא אומרת במפורש שאשלם 88 ש"ח.
אשמח לעזרתכם. אני מרגישה מרומה. אני חושבת שהשירות ש-012 הוא גרוע ביותר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
עמידה בהסכם בעל פה שניתן על ידי נציגת החברה 012 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' שלום טופלה ע"י נציג מחלקת פניות הציבור. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|
|