פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בחשבונית על סכום לא נכון ואין מענה בחברה....... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי לקוחות של 012 מובייל בטלפונים הסלוסלאריים ונייח הביתי. בחודש מאי נסעתי לחו"ל. עשיתי חבילה של 170 שח הכוללת שימוש בתעריפים מיוחדים בכל אירופה, עד למיצוי כלל החבילה. לשמחתי בזמן שהייתי היה לי במלון WII FII , כך שלא נדרשתי להשתמש כלל בטלפון, להוציא 3 שיחות קצרות מאוד שקיימתי. בחשבונית שהגיעה החודש מ-012 מובייל, ראיתי כי חייבו אותי על 3 השיחות ושלושת המסרוניפם בתעריף הרגיל שלהם - כאילו שלא עשיתי חבילה!!!!
טענתי היא: שאין להשיג אותם. לא בטלפון (שעות של המתנה..... ואין מענה...) בצ'ט האנושי הם פשוט לא עונים!
מאוד מאוד מתסכל....
אשמח לעזרתכם,
יעל
כספי סוג הנזק :
תיקון החשבונית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' יוסף טופלה לשביעות רצונה ע"י נציג מחלקת פניות הציבור. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה