פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר אינפיניטי לא תקין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי את המכשיר ב- 13.11.12. אחריות לשנתיים. מהתחלה ה-g.p.s של אורנג' לא עבד. 7 פעמים הגעתי לתחנת השרות בגנדן בנתניה לטיפול בבעייה, ופעמיים הטלפון נלקח למעבדה לתיקון (במאי וביוני). התיקון שבוצע - עידכון גרסה, לא פתר את הבעייה,במעבדה אפילו לא נעשתה בדיקה לבדוק אם הטיפול פתר את הבעייה, וכך הוחזר המכשיר מתיקון ממש כפי שנמסר. בקשתי שידרוג למכשיר אחר, כשאוסיף כמובן את העלות הכספית. בחברה מתנגדים לכך. ברור שאין אפשרות למכור את המכשיר שקניתי. מי ירצה "טלפון חכם" בלי g.p.s? הדבר היחיד שהחברה הציעה אחרי 7 חודשים של חוסר שביעות רצון מקניית מכשיר בלתי תקין הוא החלפה למכשיר "חדש" - משופץ, ואז יראו אם גם בו יש בעייה ישלחו למעבדה...בקיצור, למרות שקניתי בחברה מכשיר עם אחריות - אין שירות ואין אחריות. אודה על התייחסות לבעייה ועל סיוע בפיתרון.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 21.07.13 שוחחתי עם גב' עדי רבינר והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה