פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי (380 ש"ח יותר) - ואי מתן זיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנושא בתהליך כבר שלושה שבועות.
עם קבלת חשבונית עם חיוב שגוי (בעקבות החלפת תוכנית), התקשרתי לנציג שירות שאמר לי שבהחלט חלה טעות, וכי בחיוב עצמו הם כבר יבצעו את הקיזוז המתאים ושאני אראה את הסכום הנכון.
שבוע וחצי לאחר מכן, והיות שהחיוב בכרטיס האשראי היה עדיין חיוב יתר, התקשרתי שוב לנציג שירות, שאמר שחלה טעות אצל הנציג הקודם, והוא ידאג כי אני אראה זיכוי תוך שני ימי עסקים.
כמובן שגם זה לא קרה, ושוב פניתי לנציג ושוב הובטח לי יומיים וטיפול, ושוב לא קרה כלום.
לאחר שהחשבון כבר חוייב, התקשרתי שוב וביקשתי מנהל, ששוב התנצל כי זו היתה טעות, והבטיח לי כי אני אראה זיכוי בכרטיס אשראי תוך 2 ימי עסקים (על פי החוק בשלב זה אני אמור גם לקבל ריבית והצמדה - כמובן שלא דיברו איתי על נושא זה).
גם 3 ימים לאחר השיחה עם "המנהל", עדיין לא קיבלתי זיכוי על ה"טעות" שאורנג ביצעו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי כולל ריבית והצמדה, ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 18.07.13 שוחחתי עם מר סלומון והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה