פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של כ-400 ש"ח על גלישה של כ-4.4MB בחול שלא היה צריך להיות גלישה וחיוב כלל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי הוא כזה...
אני לקוחה של חברת אורנג' כבר שנים רבות. נאמנה מאוד ולא עזבתי גם כשיצאו חברות סלולר חדשות. אפילו את המכשיר אייפון 4S קניתי מאורנג' במחיר של כ- 5500 ש"ח כשיכולתי בקלות לקנות מכל מקום אחר בזול.
אבל זה לא העניין. אתחיל..
בתאריך 14/6/13 אני וחבר שלי טסנו לצ'כיה. באותו השבוע, לפני הטיסה בתאריך 9/6/13 התקשרתי פעמיים למוקד שירות לקוחות כדי לברר מה צריך לעשות כדי לטוס בלי לרכוש מהם חבילת חול, שלא היה לי צורך בה כיוון שהתכוונתי להשתמש רק בWIFI בייתי. דיברתי עם נציג או אפילו שניים באותו היום בהפרש של כשלוש שעות, ושאלתי שאלות בנוגע למכשיר עצמו, מכירי שיחות, סמס, אינטרנט ועוד. ענו לי והבטיחו לי שאם אני יפעל לפי ההוראות, אני לא יחויב. לא הוצאתי שיחות, לא שלחתי סמסים, גם לא קיבלתי, הגלישה שלי הייתה בתוך בית של דודתי כשהתחברתי ל-WIFI שלה, שאר הזמן המכשיר היה על מצב טיסה.
בחזרתי מחול, התקשרתי למוקד לוודא שהחשבון שלי תקין. הנציג אמר לי שאני צריכה להתקשר ביום של החיוב ולברר. אכן עשיתי זאת. ב7/7/13 התקשרתי למוקד שירות, לאחר שכבר בדקתי את האפליקציה וראיתי שהתשלום רגיל, וגם הנציג טען את הדבר. חויבתי רק על החבילה שלי בארץ+תשלום עבור המכשיר.
עובר שבוע. אני מקבלת חשבונית למייל ומזדעזעת!! החשבון שמופיע הוא כ 650 ש"ח במקום 250 ש"ח. כמובן שבאותו הרגע, אני מחייגת למוקד שירות כדי שיסבירו לי מה פתאום התשלום הזה?!?!
ומכאן מתחיל הבלאגן שלא ציפיתי לו בחיים... כל יום החל מ14/7/13 ועד 18/7/13 אני מתקשרת כמה פעמים ביום ומתעקשת שיחזירו לי את הכסף. כמובן שאני מספרת לכל נציג, כל פעם מחדש, כמו קלטת מוקלטת מה עשיתי לפני חול, בחול, אחריי חול ולא מבינה למה זה הסכום שמופיע לי בחשבונית.
בכל שיחה אני מבינה יותר ויותר טוב שהחברה והשירות שלהם גרועים ביותר!! הנציגים והמנהלים חסרי אחריות וממש לא מנסים לעזור. הכל הבטחות באוויר והרבה בלה בלה בלה... הייתה לי גם שיחה עם נציגה שפשוט צחקה לי בפנים. הייתה שיחה שהנציגה פשוט אמרה לי; "אני לא יודעת" וזהו. היה "מנהל" שירות שנתן הבטחות לעזור ולבדוק ולחזור אליי תוך 24 שעות גם אם עדיין לא תהיה לו תשובה בשבילי. לא התקשר ולא שום דבר. לאחר כיומיים וחצי התקשרתי למוקד שוב כדי לדבר עם מישהו בכיר יותר. חיכיתי על הקו כחצי שעה עד שדיברתי עם "מנהל" שירות נוסף, שאמר לי שהם לא הצליחו להאזין לשיחה שלי עם המוקדן ב9/6/13 לכן אין להם איך לבדוק את דבריי, אבל המערכת שלהם מראה שאכן הייתי לי גלישה במשך כל השבוע בחול, כל יום כמה קילובייטים וזאת עובדה מבחינתו ואין מה להמשיך את הוויכוח, אכן אני חייבת לשלם. הוא הסביר לי גם שהגלישה כנראה הייתה ברגעים שהייתי מתרחקת קצת מהWIFI והמכשיר עשה חיפוש עליו מחדש, אז בינתיים הגלישה הייתה עוברת לאינטרנט רגיל. לאחר חפירה של כ20 דקות על מי צודק ומי לא, מי אשם ומי לא, מה עושים וכו'... שאלתי את ה"מנהל"; אם המכשיר שלי פתוח באורנג' לחול, אך אני חוסמת את האופציה של G3 ואת האופציה של "נתוני נדידה" בתוך הגדרות המכשיר, האם זה מספיק כדי שלא תהיה לי גלישה כלל כשאני בחול, (זה אגב הנושא שעליו דיברתי עם המוקד עוד לפני הטיסה), ה"מנהל" אמר לי בפרוש; כן! זה מספיק! אך הוסיף מיד, כנראה שלא באמת עשית את זה, כי המערכת שלנו מראה שגלשת. עלו לי העצבים והתחלתי לשאול אותו, איזה אינטרס לעזאזל יש לי להתקשר למוקד שירות לפני הטיסה לקבלת הוראות איך לטוס ולחזור בלי תשלומים נוספים ולאחר מכן לא לבצע את ההוראות ולשלם כל כך הרבה כסף כשהייתי יכולה לשלם אף פתוח אם מראש הייתי עושה חבילה לחול?!?! לא היה לו מה להגיד כמובן. התחלתי להגיד לו שכל השבוע שאני בשיחות עם אורנג', כל אחד שמדבר איתי, מוציא אותי שקרנית וגם עושה זאת. מבחינת אורנג' לפי טענת ה"מנהל", העובדה שיש להם במערכת היא טענה חזקה יותר ממה שאני טוענת. אמרתי לו שחבר שלי, היה יחד איתי בחול והוא ראה בדיוק את מה שעשיתי עם המכשיר שלי והוא יודע שהשתמשתי בו רק בתוך הבית בחיבור לWIFI ואם כבר אז יש לי עד למקרה ומבחינתי זאת גם כן עובדה שמספיקה כהוכחה ובלי קשר לאף אחד, אני יודעת מה עשיתי עם המכשיר שלי, זאת מילה שלי נגד המערכת של אורנג' אבל כמובן שהמערכת שלהם לא יכולה לעשות את התקלה הזאת, אלא רק אני אשמה בכך שלא באמת חסמתי את המכשיר שלי.
לא קיבלתי מה"מנהל" שום תשובה הגיונית וביקשתי להעביר אותי לגורם בכיר יותר. הוא אמר שהוא יעביר את זה הלאה אך אני לא יקבל שום תשובה אחרת. עדיין התעקשתי.
ביום שישי, ב19/7/13 התקשר אליי אותו ה"מנהל" והציע לי החזר של 50% מהחיוב וכמובן השתתפות שלי בתשלום בשאר ה50% הנותרים, לאחר שיחתו על המנהלת שמעליו. שאל אותי אם אני מעוניינת בכך, אמרתי שכן אך עדיין רוצה לדבר עם ה"מנהלת" שמעליו. הבחור לקח צעד אחורה בשיחה ואמר שבינתיים הוא לא מבצע את הזיכוי כי אני עדיין מתעקשת לשוחח עם ה"מנהלת" שלו. הוא אמר לי שהיא תחזור אליי היום עד שעה 19:00 אך לא תחדש לי כלום וזה המקסימום שהם יכולים לעשות.

כספי סוג הנזק :
זיכויי מלא ואף פיצו על בזבוז זמן, כוח ובריאות על השיחות, עלבון ועוגמת נפש. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 21.07.13 שוחח עם גב' קברין מנהל בכיר במוקד שירות הלקוחות בחברתנו והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה