פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה בחול שלא צריך להיות גלישה ולא חיוב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה באורנג מספר שנים (כולל בעלי בני אינטרנט וקו נייח בבית)
ביולי יצאנו לטיול מאורגן לגיאורגיה מבלי לרכוש חבילת חול באורנג.
אלא פעלתי לפי המוסבר באתר אורנג נכנסתי להגדרות- כללי- סלולרי-נתוני נדידה (0) וגם העברתי למצב טיסה חזרנו לארץ וקבלתי חשבונית על סך 760 ש"ח
התקשרתי לשרות לקוחות ואמרו לי שגלשתי בחול ולא הודעתי להם על נסיעה לחול אז הסברתי לבחור שענה לי שפעלתי לפי הרשום באתר אורנג אך זה לא עזר בקשתי ממנו לקבל מנהל ואחרי 24 שעות חזרה אלי מאורנג בחורה שהציגה את עצמה כמנהלת בחברה גוללתי לפניה את הספר בשנית ואז היא אמרה לי שאיפון גולש לבד גם עם פעלתי לפי הרשום באתר אורנג וכי היה עלי להודיע להם על הנסיעה היאאמרה שחברת אורנג לא תממן לי את הגלישה היות והגלישה נעשתה דרך גורם זר וגם הסבירה לי שמבחינה משפטית הם מכוסים. בקצור היא נתנה לי להרגיש שקרנית מילה שלי מול המערכת של אורנג וגם אמרה לי שסמארטפון גולש לבד

אבקש את טיפולכם בנושא היות ופעלתי לפי הרשומים באתר אורנג לנוסעם עם איפון לחול וקשה לי להבין איך סמארטפון גולש לבד

בתודה בנדלר זיוה 0506468686
עוגמת נפש וזילזול סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות על צורת דבור מזלזל בלקוח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 070813 שוחחתי עם גב' בנדלר והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה