פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים- שיחות חו"ל נושא התלונה:
סמבול שרית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
רציתי לספר לכולם איך חברת פרטנר גונבת את לקוחותיה בצורה שיטתית. נסעתי לחו"ל ושוחחתי מספר פעמים בטלפון. כשחזרתי לארץ נדהמתי לגלות שגם שיחות של שניות בודדות חויבו במחיר של דקה. מה שגרם לכך שהחיוב עבור השיחות הכפיל את עצמו!!!!!
שיטה שפסה מן העולם בשיחות בתוך הארץ, נשארה עדיין בשיחות לחו"ל. כמובן, שהחברה איננה מעוניינת לידע את צרכניה בעניין. פניה לשירות הלקוחות ובקשה לראות היכן זה רשום ואת התקנות בעניין, הניבה תשובה של "אנחנו לא צריכים להוכיח לך שום דבר".
חבל שכך מתנהגת חברה שמתיימרת להיות מכובדת. שיתביישו להם!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 180813 שוחחתי עם גב' סמבול והוסברו לה פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה